Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Het speelgoed is er al, nu nog mogen spelen. 🙂🙃

null

Bla, bla, bla.

Mooi!

Edwin van Riel

null

Edwin van Riel

Net nieuw allmountain freeride speelgoed besteld. Faction Dictator 2.0 met Marker Griffon 13 binding. Foto’s volgen bij levering.

Hopelijk kan ik ze deze winter nog gebruiken.

Het speelgoed is er al, nu nog mogen spelen. 🙂🙃

null

bartvwg op 25 nov 2021 16:08

Goed zo, trekker over gehaald. Geniet ervan!

Het speelgoed is er al, nu nog mogen spelen. 🙂🙃

null

bartvwg op 25 nov 2021 16:08

Goed zo, trekker over gehaald. Geniet ervan!

Bennie op 25 nov 2021 16:29

Noem jij Bartjes vrouwkuh nou een trekker😵🤔🤨🧐🥶

LA NORMA😍☃️

Sinterklaas heeft ons weer goed voorzien:
Nieuwe Heli Mitts voor de jongste, en 3 paar Darn Tough Ultralight ski sokken. Die vind ze zo fijn, dat ze ze het hele jaar door draagt, en vooral de pins van de flatpedals op de mtb veroorzaken nogal gaten.

null

En voor de oudste een nieuw paar toerski’s: Faction Agent 2.0, 171cm. Ik heb er de Vipec Evo binding op gezet die op de ski’s zat die ze met mijn vrouw deelde.
Geen lichte combi, maar de prijs was goed, en hopelijk stevig genoeg om in (geval van noodzaak) als 50/50 ski te gebruiken.

null

En voor mezelf ook een set toerskis, de Faction Agent 1.0, 178cm, om een mini quiver toerskis te creëren samen met de Wayback 106, 185cm die ik al had.

null

Goed bezig @slim!

Edwin van Riel

Sinterklaas heeft ons weer goed voorzien:
Nieuwe Heli Mitts voor de jongste, en 3 paar Darn Tough Ultralight ski sokken. Die vind ze zo fijn, dat ze ze het hele jaar door draagt, en vooral de pins van de flatpedals op de mtb veroorzaken nogal gaten.

null

Slim op 05 dec 2021 03:37

Heeft ze geen schoenen aan tijdens het fietsen?

Übung macht den meister!!!

null

Sint was er vroeg bij, nieuw setje Telemark ski, Nordica Navigator 85. Beetje jammer dat ik zelf de base een beetje moet fatsoeneren.

Sinterklaas heeft ons weer goed voorzien:
Nieuwe Heli Mitts voor de jongste, en 3 paar Darn Tough Ultralight ski sokken. Die vind ze zo fijn, dat ze ze het hele jaar door draagt, en vooral de pins van de flatpedals op de mtb veroorzaken nogal gaten.

null

Slim op 05 dec 2021 03:37

Heeft ze geen schoenen aan tijdens het fietsen?

RFKANGOO op 05 dec 2021 01:03

Op de kuiten en scheenbenen komen de gaten door de pedalen. De gaten op teen en hiel komen gewoon door veel dragen

null

Sint was er vroeg bij, nieuw setje Telemark ski, Nordica Navigator 85. Beetje jammer dat ik zelf de base een beetje moet fatsoeneren.

Sjaak27 op 05 dec 2021 12:16

Wat zie je in Carv trouwens, als je gaat telemarken?😉

Edwin van Riel

@evr66
Niks, alpine is dead 🤭

null

Omdat ik bij temperaturen boven 0 een goggle te warm vind, deze uitermate lelijke bril aangeschaft.
Ben benieuwd of het wat is. Reviews zijn uitstekend.

MAND!

Plaats een reactie