Wie heeft er zin om mee te gaan skiën in 2019

Ik getrouwde man wil graag gaan skiën in 2019 mijn vrouw skiet niet meer dus zoek een gezellig persoon die ook buiten het hoogseizoen gaat skieen en ook een barretje op zijn tijd gezellig vind

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 20 aug 2018 13:37: In goede subforum gezet

hallo skifan 71

Ik ben ook op zoek naar ski gezelschap ik ben 42 jaar en heb een vriendin die niet mee wil skieen. Echter wil ik met mijn dochtertje gaan maar deze zet ik op les. En om alleen verder te skieen(snowboarden) vind ik niet zo gezellig. Maar daardoor ben ik wel gebonden aan de kindervakantie en wil gaan op 2 maart in de carnavalsvakantie.

hoy skifan, wij zoeken nog enkele enthouziaste skiërs om mee te gaan naar les menuires, op 15 december, met de slaapbus , all inclusive wij zijn reeds met 5 personen, maar hoe meer zielen hoe leuker natuurlijk;prijs 565 euro

Ik zoek ook nog iets Half januari - Begin februari.

Laat maar weten als je iets concreets hebt. (Datum - Locatie - prijs )
Ik ben ook een “skifan” van 48 met niet skiënde partner die wil gaan skiën komende winter.

Liefst:

buiten seizoen,
interessante aanbiedingen,
eventueel all in of althans half pension.
met de auto maar max route van 10 u
Voldoende groot skiegebied met diversiteit aan pistes
Frankrijk of Oostenrijk

Liefst niet :

inkopen moeten doen en nog moeten koken
lange afstanden afleggen alvorens op de skipiste te kunnen staan.
zatte onverantwoorde nachtbrakerijen

*bericht bewerkt door Stef&friends op 24 sep 2018 00:45

Stef&friends

Beste Wintersporters,

Ik vertrek met enkele ski maken naar Les Trois Vallées op 12 januari. Luxe Chalet( Zwembad, sauna… ) van 130 m² met 6 kamers, waarvan 5 slaapkamers. Ontbijt en skipas van 300 euro inbegrepen. Prijs 550 euro per persoon. PS: Bij bezetting van 10 personen, de living blijft vrij. We zoeken nog 4 tot 5 ervaren skiërs.

Grts,
Bram

@skifan71 en @bram1963 klinkt interessant. Ik ben man 50 en ervaren skieer. Houdt mij graag op de hoogte

https://www.wintersport.nl/forum/topic/424797

Misschien kan ik hier mensen enthousiast maken met bovenstaande link naar onze oproep?

Groeten Maaike

Super leuk idee om zo een gezelschap voor een skivakantie te zoeken!

Maaike

Hallo mensen,
Ik zit te dubben of ik alvast een georganiseerde reis naar de Dolomieten ga boeken. De bus staat me tegen…ENOrm!
Reis is in week 10 tijdens Carnaval…als iemand wilt carpoolen, graag.
Mijn vrouw houdt niet van ski en sneeuw jammer genoeg.
Grt

Ik zoek ook nog iets Half januari - Begin februari.

Marcus op 21 sep 2018 10:31

ik wil wel mee, datum samen te bespreken, liefst naar zillertal, kaltenbach of in de buurt tel 0496305323

beste Skifan of andere.
ik ga graag skieen in week 8 van zondag 17 febr tm 23 febr. ik zou ook nog zaterdag nacht kunnen vertrekken zodat we zondag ochtend er zijn. ik moet nog eerst coachen tot ongeveer half 11 op de zaterdag en zou daarna dus kunnen vertrekken.
ik ben een ervaren skieer.
wie o wie heeft zin om samen of met een groepje te gaan.

gr Jeroen

Hoi allemaal,

Vrouw, 58, energiek, ervaren piste (niet off-piste) skieer (technisch iets minder), liefst hele dag buiten en op de ski, af en toe terrasje , apres ski oke maar zonder ook oke, vraag want partner skiet liever niet ,(loopt liever de berg op) zoek nog skimaatje(s) m/vr , voorkeur maart,( ga eind januari ook al maar 5 dagen is te kort…), liefst Frankrijk, auto of bus allemaal oke, groepje ook prima. Trois Vallees lijkt me super!

Hoi allemaal,

Vrouw, 58, energiek, ervaren piste (niet off-piste) skieer (technisch iets minder), liefst hele dag buiten en op de ski, af en toe terrasje , apres ski oke maar zonder ook oke, vraag want partner skiet liever niet ,(loopt liever de berg op) zoek nog skimaatje(s) m/vr , voorkeur maart,( ga eind januari ook al maar 5 dagen is te kort…), liefst Frankrijk, auto of bus allemaal oke, groepje ook prima. Trois Vallees lijkt me super!

Hoi allemaal,

Vrouw, 58, energiek, ervaren piste (niet off-piste) skieer (technisch iets minder), liefst hele dag buiten en op de ski, af en toe terrasje , apres ski oke maar zonder ook oke, vraag want partner skiet liever niet ,(loopt liever de berg op) zoek nog skimaatje(s) m/vr , voorkeur maart,( ga eind januari ook al maar 5 dagen is te kort…), liefst Frankrijk, auto of bus allemaal oke, groepje ook prima. Trois Vallees lijkt me super!

Plaats een reactie