parkeren bij parking voorzijde MVV-stadion 'De Geusselt' gratis?

Hi,

Weet iemand of het parkeren bij parking voorzijde MVV-stadion ‘De Geusselt’ gratis is? We vertrekken vanaf daar met de Sunweb bus namelijk. We zouden de auto graag een paar dagen laten staan.

Dank alvast!

https://goo.gl/maps/mkbRhwRW6Dr

zo te zien wel. Ik ben ooit 1x bij MVV geweest (don’t ask) en volgens mij was het toen wel gratis, maar ik weet dat niet zeker. Bij de meeste voetbalclubs kan je, buiten wedstrijddagen, wel gratis parkeren.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hmm. Dat ziet´r inderdaad gratis uit. OP die 2 uur rij na dan. We gaan het er maar op gokken. Thnx Roy!

En anders heb je op tien minuten lopen vast wel wat plek waar je de auto kwijt kan. Zet iedereen af met bagage, chauffeur zet de auto weg en klaar.

Zouden ze bij die touroperators ook geen opstappunten kiezen die òf bij een station liggen òf gratis parkeerplekken hebben? Of is dat te klantgericht ;)?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

We hebben in Eindhoven ooit 30 euro voor een weekje betaald; dat was ook zo’n opstappunt.

Als je 13 januari maar weg bent, MVV heeft die plekken keihard nodig.

Om je vraag te beantwoorden, ja daar kun je de auto gewoon gratis zetten. Ook op wedstrijd dagen. Daar, of in de wijk achter het tankstation.

zo te zien wel. Ik ben ooit 1x bij MVV geweest (don’t ask)

Roy83 op 3 jan 2019 20:10

Niks over m’n club hè! @Roy83 😈

*bericht bewerkt door Gaston op 03 jan 2019 22:25

Tijd voor een uitpakparty?!

Als je 13 januari maar weg bent, MVV heeft die plekken keihard nodig.

Om je vraag te beantwoorden, ja daar kun je de auto gewoon gratis zetten. Ook op wedstrijd dagen. Daar, of in de wijk achter het tankstation.

zo te zien wel. Ik ben ooit 1x bij MVV geweest (don’t ask)

Roy83 op 3 jan 2019 20:10

Niks over m’n club hè! @Roy83 😈

Gaston op 3 jan 2019 22:24

Haha sorry hoor…ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ik dat op een grauwe maandagavond ben gaan doen ;). Anyway; onze 2 favo cluppies mogen dan dit seizoen weer sinds heeeeel lang tegen elkaar :).

Ontopic: in wijken parkeren zou ik zelf altijd iets terughoudender mee zijn, ik ken mensen die in de buurt van luchthaven Eindhoven woonden en die buurten waren volgens hun in staat om vakantieparkeerders te vierendelen…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ja achter het tankstation is ook een echte volksbuurt…op eigen risico.

Tijd voor een uitpakparty?!

Zouden ze bij die touroperators ook geen opstappunten kiezen die òf bij een station liggen òf gratis parkeerplekken hebben? Of is dat te klantgericht ;)?

Roy83 op 3 jan 2019 21:35

De opstapplekken voor bussen worden door de gemeenten aangewezen. De touroperators zijn niet altijd even blij met de voorgeschreven plekken.

Stadion lijkt me persoonlijk niet zo’n fijne plek om je auto s nacht te laten staan.

Plaats een reactie