Nieuwe website: feedback en bugs

Als jij een privacy vriendelijke en niet irritante oplossing weet let us know. We gaan iig niet alle gebruikers captcha’s laten invullen en daarmee nog meer data naar google sturen.

Kom anders een keer koffie drinken en je ideeën delen. Zoals ik zeg willen we oplossingen die voor iedereen een verbetering zijn.

Tot die tijd gewoon even melden en ze zijn binnen no time weg.

Yo-han op 13 feb 2024 20:26

Bedankt voor het aanbod, helaas weinig tijd momenteel. ;)
De oplossing zal natuurlijk via je software moeten gebeuren maar dat zal je ook wel doorhebben. :-)
Een mogelijk ideetje: phpBB of iets dergelijks?

Bla, bla, bla.

Als jij een privacy vriendelijke en niet irritante oplossing weet let us know. We gaan iig niet alle gebruikers captcha’s laten invullen en daarmee nog meer data naar google sturen.

Kom anders een keer koffie drinken en je ideeën delen. Zoals ik zeg willen we oplossingen die voor iedereen een verbetering zijn.

Tot die tijd gewoon even melden en ze zijn binnen no time weg.

Yo-han op 13 feb 2024 20:26

Bedankt voor het aanbod, helaas weinig tijd momenteel. ;)
De oplossing zal natuurlijk via je software moeten gebeuren maar dat zal je ook wel doorhebben. :-)
Een mogelijk ideetje: phpBB of iets dergelijks?

bartvwg op 14 feb 2024 15:12

Wat los je nu op met dit soort reacties? Het lijkt me dat Yo-Han uitstekend op de hoogte is van de mogelijkheden en onmogelijkheden…

Mr. Slow

Als jij een privacy vriendelijke en niet irritante oplossing weet let us know. We gaan iig niet alle gebruikers captcha’s laten invullen en daarmee nog meer data naar google sturen.

Kom anders een keer koffie drinken en je ideeën delen. Zoals ik zeg willen we oplossingen die voor iedereen een verbetering zijn.

Tot die tijd gewoon even melden en ze zijn binnen no time weg.

Yo-han op 13 feb 2024 20:26

Bedankt voor het aanbod, helaas weinig tijd momenteel. ;)
De oplossing zal natuurlijk via je software moeten gebeuren maar dat zal je ook wel doorhebben. :-)
Een mogelijk ideetje: phpBB of iets dergelijks?

bartvwg op 14 feb 2024 15:12

Wat los je nu op met dit soort reacties? Het lijkt me dat Yo-Han uitstekend op de hoogte is van de mogelijkheden en onmogelijkheden…

Quick op 14 feb 2024 15:13

Deel ik eens een ideetje, is het weer niet goed, maar iig dank voor jou constructieve bijdrage. :p

Bla, bla, bla.

Als jij een privacy vriendelijke en niet irritante oplossing weet let us know. We gaan iig niet alle gebruikers captcha’s laten invullen en daarmee nog meer data naar google sturen.

Kom anders een keer koffie drinken en je ideeën delen. Zoals ik zeg willen we oplossingen die voor iedereen een verbetering zijn.

Tot die tijd gewoon even melden en ze zijn binnen no time weg.

Yo-han op 13 feb 2024 20:26

Bedankt voor het aanbod, helaas weinig tijd momenteel. ;)
De oplossing zal natuurlijk via je software moeten gebeuren maar dat zal je ook wel doorhebben. :-)
Een mogelijk ideetje: phpBB of iets dergelijks?

bartvwg op 14 feb 2024 15:12

Wat los je nu op met dit soort reacties? Het lijkt me dat Yo-Han uitstekend op de hoogte is van de mogelijkheden en onmogelijkheden…

Quick op 14 feb 2024 15:13

Haha thanks, klopt @Quick. phpBB is bekend bij ons, maar dat is totaal niet wat wij zoeken. We nemen de feedback mee in onze verdere ontwikkelingen en zoals gezegd wordt het zeker beter. Alleen houd er wel rekening mee dat we met een klein team handje vol sites moeten onderhouden en een weermodel. Dus soms duren zaken wat langer dan je zou willen. Maar iedereen die technisch iets wil bijdragen, sollicitaties voor een development rol in ons team zijn welkom!

MAND!

Even mezelf gequote:

Fijn dat er naar gekeken wordt - het is nogal veel de laatste dagen. Vind dat jullie er overigens prima accuraat op reageren, maar kan me indenken dat iets om het minder werk te laten zijn welkom is. Als UXer alleen geen verstand van hoe dit technisch te doen.

Heb nog wel een suggestie voor de user profiles - ik mis bij ervaring eigenlijk een intermediate / gemiddelde niveau. Ik sta bij Snowboarden nu nog op beginner bijv, maar ben wel beginner af, ben alleen nog niet gevorderd. Zou mooi zijn als daar een niveautje tussen zou zitten.

LoveToSki op 14 feb 2024 13:49

Ik zag eerder een soort postingdrempel genoemd worden, als UXer vind ik dat niet persé gebruiksvriendelijk (want iemand die hier komt puur met een vraag wordt dan afgeschrokken) - en ik denk dat je het probleem er ook mee gaat verplaatsen waarbij je spamberichten krijgt in lopende topics en dan wordt het weghalen natuurlijk nog meer werk.

Dan zou je misschien nog beter iemand als vrijwilliger aan kunnen nemen, als een soort moderator maar dan puur om spam te verwijderen.

*bericht bewerkt door LoveToSki op 14 feb 2024 15:42

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

We hebben mogelijk ook een probleem in onze spamfilter ontdekt dat spam wel herkend maar de berichten niet goed meteen verwijderd. Dit zullen we ook verder uitzoeken en wie weet is het probleem wel makkelijker en gebruiksvriendelijker op te lossen dan gedacht.

MAND!

@Yo-Han
is https://www.stopforumspam.com/ niet iets om te gebruiken?
wij gebruiken een plugin op onze forum software die deze gebruikt, moet toegeven, heel soms een false positive, maar het heeft bij ons echt enorm veel spammers gescheeld.

null

Kunnen jullie ervoor zorgen dat er minder spam komt? Dank!

Zoals je kunt lezen in de voorgaande posts is daar al vrij uitgebreid over gesproken en worden er inderdaad pogingen ondernomen om dit tegen te gaan.

*bericht bewerkt door JeroenS op 15 feb 2024 10:02

al aantal keer geprobeerd om nieuw verkoop topic aan te maken. Maar krijg telkens de melding… bericht niet opgeslagen…
En daardoor wordt het bericht niet geplaatst

Ik wil graag even 2 probleempjes melden, waarvan ik (zeker voor #1), dacht dat het aan mijn smartphone lag (want alles is ok op mijn ipad), maar nu blijkt het niet aan mijn toestel te liggen.

  1. Sinds een hele tijd kan ik op mijn Samsung Smartphone met browser DuckDuckGo, gelinkte YouTube filmpjes meer openen. Als ik klik, begint dat grijze balkje onderaan te lopen, maar dat blijft lopen. Ik weet nu dat het niet aan mijn toestel ligt, door het recente topic over Japan, dat doorlinkt naar het WePowder forum. De YT filmpjes die daar staan spelen zonder probleem af. Heel erg vervelend, dit.

  2. De geposte foto’s zijn klikbaar, en dat werkt… MAAR: ik zie de foto laden blok per blok van boven naar beneden (zeker bij hoge resolutie fotos), waarbij de foto netjes rand-tot-rand staat. Tot het moment dat die volledig geladen is, en dat gaat die naar een enorme zoom modus (wss 1:1pixel), waarbij ik dan meestal een zwart scherm zie, tot ik 3 tot 6 uitzoom bewegingen maak om de foto weer volledig te zien. Da’s een beetje vervelend, maar niet zo erg als pt 1, waar ik de YT filmpjes nooit kan starten.

Videast op 03 feb 2024 14:04

Mag ik deze twee probleempjes nog even terug naar boven halen, want ik denk dat er hier nog geen reactie op gekomen is…
Op andere fora heb ik geen probleem (met dezelfde telefoon en zelfde browser) om YT filmpjes te starten.

Plaats een reactie