Feit of Fictie

Ik hoorde op radio 1 dat een artikel van wintersporters.nl in de rubriek ‘feit of fictie’ behandeld werd. Het ging over de koude winter voorspelling. Is het artikel weg gehaald?

sneeuw witje en de 7 bergen

Ik heb een felle reactie van @roel op Twitter gezien, maar kon ook niet helemaal vinden waar het nou over ging? Mogelijk een compleet uit zijn verband gerukte interpretatie van ‘t gele gentiaan topic oid?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Dit kwam niet van onze site, wij zijn ten oprechte als bron genoemd. Het betrof een sensatiebericht van een andere site dat we de koudste winter in 100 jaar zouden krijgen (zoals ieder jaar weer).

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Dit kwam niet van onze site, wij zijn ten oprechte als bron genoemd. Het betrof een sensatiebericht van een andere site dat we de koudste winter in 100 jaar zouden krijgen (zoals ieder jaar weer).

Roel op 07 okt 2021 07:20

Ja, ieder jaar zoeken dergelijke roeptoeters hun aandacht. En zovelen die er steeds weer instinken. ;)

Mogelijk een compleet uit zijn verband gerukte interpretatie van ‘t gele gentiaan topic oid?

Roy83 op 07 okt 2021 07:18

Dat zou dan weer eerder zijn plaats hebben in een Ernstig Wetenschappelijk Programma want we weten allemaal dat dit gewoonweg Bewezen Feiten zijn. Aan conclusies die van de GG kunnen getrokken worden hangen geen twijfels. Onmogelijk!! :)

Bla, bla, bla.

Da’s eigenlijk nog (veel) erger…

Maar @Roel, je weet wel dat wij hier allemaal groot fan van je en van je weerberichten zijn hè ;)?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Roy83 laat dat Radio 1 maar even weten :-)

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ik was al verbaasd toen ik het item hoorde in de auto. Helga van Leur werd er zelfs bijgehaald. De presentatoren vertelden dat de reactie van ‘wintersporters.nl’ was dat ze het artikel hadden geschreven omdat ze te enthousiast waren en stiekem hoopten op een koude winter.
Dat klonk mij helemaal niet als @Roel in de oren.
RECTIFICATIE!

sneeuw witje en de 7 bergen

Toch een rectificatie vandaag :-)

Plaats een reactie