Snowboard maatje(s) gezocht!

Hey hallo daar!

Na 2 jaar staren naar dat niet gebruikt snowboard begint het hier toch wel ferm te kriebelen.
Graag zou ik rond eind februari voor een week gaan snowboarden en zoek daarvoor dus nog een of meerdere gelijkgestemde zielen. De voorkeur gaat uit naar de Franse Alpen maar dit is uiteraard bespreekbaar. Ik ga al 15 jaar jaarlijks met eigen vervoer naar ginder dus ken de streek daar best wel goed.

Er staat echter nog niets concreet vast omdat ik dit nog open en bespreekbaar wil laten voor de potentiële mede reizig(st)ers.

Spreekt dit jou aan?
Contacteer me!

Hi,

Ja ik herken je verhaal. Ben ook op zoek naar naar maatjes om mee te snowboarden en sluit me graag aan bij een paar mensen. Ik was zelf op zoek naar iets in Oostenrijk, waar ik vaker ben geweest. 26 feb t/m 6 mrt is mijn vakantie/enige optie.

Ik dacht aan een appartement waar je zelf kan koken, beetje low-budget. En reis ook liefst met de trein,

Iets over mezelf: ben 38, heb jaren gesnowboard. Wil heel graag weer naar de bergen!

Heb je al meer reacties gehad? Hoor graag van je!

Hey!

Dank je voor je bericht. Er zijn nog maar weinig reacties geweest.
Een appartement en low-budget insteek spreekt me ook aan, echter verkies ik wel om juist niet in de krokusvakantie te gaan, dan is het me daar te druk.
Dus ik vrees dat die week voor mij een no go is.

De trein is voor mij ook geen optie, wil de vrijheid hebben en met eigen vervoer te reizen, en de reiskosten ook delen met de medereizigers.

Veel succes bij jou verdere zoektocht.

Groeten

Hallo,

Ik zoek op dit moment ook een aantal wintersport maatjes. Ik was van plan om aankomende zaterdag te gaan maar door corona gaat het helaas niet door. Ik sta open voor 26 feb - 5 maart.

Ik ben zelf 33 jaar en ik snowboard graag.
Ik ben vooral te vinden op de blauwe en rode pistes.

Met vriendelijke groet,

Hi. Roelie, vrouw, 37 jaar en snowboarder. Ik zoek ook reisgenoten. 11-20 feb is een optie bij mij. 25feb-6 mrt ook.

Hoi Roelie en Dutchy, is het een idee om een skype of facetime sessie afspreken om verder te kijken of we iets kunnen plannen? Morgenavond of vrijdagagavond zou ik kunnen! Groet, Brecht

.UPDATE.

Als zelfstandige verkies ik om buiten de schoolvakantie-periode te gaan.
Idealiter week van 7 maart of de week van 14 maart.

Gegroet!

Vanaf 5 - 12 maart ben ik in Tignes. Helaas kon mijn zoon dit keer niet mee. Man, 57 snowboard & ski. Grts, Dee.

Wellicht dat dit ook iets voor jullie is: https://www.wintersport.nl/forum/topic/526935

Ik durf nu nog niet te zeggen hoeveel snowboarders in de groep zitten (sta zelf op de ski’s of een enkele keer op bigfoots), maar in het verleden was het een beetje 50/50, de helft snowboarders de helft op de ski. De kosten vallen vaak erg mee omdat we carpoolen en de accommodatie en boodschappen delen. Als je meer wilt weten graag een PB.

Hoi Catorze, heb je al mensen gevonden? Franse Alpen, auto en 7 of 14 maart klinkt goed 🤗

Pm gestuurd

Plaats een reactie