Reisgenoot(en) gezocht voor weekje ski in februari/maart

Hallo daar, ik ben Nico 39 jaar en hou enorm van skien ( ben geen expert, maar kan het wel goed).
Helaas gebeurt dit de laatste jaren veel te weinig door gebrek aan vrienden die van ski/snowboard houden.
Hiervoor zoek ik dus leuke nieuwe skivrienden m/v ( leeftijd maakt niet zoveel uit ) om een weekje te gaan skien/snowboarden, lekker eten/drinken… hoeft niet duur te zijn.

Hotel of appartement in Frankrijk/ Oostenrijk/ Italie ( bij voorkeur een iets groter skigebied en dicht bij de piste ) met meerde personen alles is mogelijk en bespreekbaar. Vervoer is geen probleem, ben het gewoon om naar de alpen te rijden met de gepaste winteruitrusting.

Datum is te bespreken en voor het boeken kunnen we misschien best even samen komen.
Whatsapp groepje is ook altijd makkelijk hiervoor.

Hopelijk tot hoors en binnenkort op de piste! :-D

Groetjes Nico

Hhallo Nico

zit met hetzelfe probleem
ben renze 45 jaar
skier
omgeving groningen
heb 5 to 12 maart vrij genomen
gr renze

renzep 76

Hi Nico,

Zag je berichtje in mijn box. Zie dat we er wel ongeveer hetzelfde overdenken. Zie dat Renze hierboven ook nog mee wilt. Misschien dat er nog 2 meewillen, maar wellicht kunnen we dat privé bespreken.

Bedankt voor jullie reactie!
Het makkelijkste is om dit bv via whatsapp te bespreken en zien wat we allemaal overeen komen ( waarheen,hotel of appartement, apres ski enz …) Er mogen nog mensen reageren hoor! :-)

*bericht bewerkt door nicovi op 29 jan 2022 12:56

@Thom12 jij nog interesse?

Hi Nicovi, herkenbaar je verhaal, leuk dat je een oproep doet. Zelf ben ik midden 30, skiër en in maart ga ik met een groep naar Oostenrijk. Ook ben ik aan het kijken om daarvoor ook nog een keer op de piste te staan, mits 't werk het toelaat. In elk gebied kan ik mij wel vermaken.
Ben benieuwd waar je/jullie gedachten en datum naar uitgaan, dus volg ik dit topic graag!
Groet Alex

Hey danceaxel,

Een vaste datum weet ik nog niet. Had gedacht februari of midden maart ofzo ergens. Alles is bespreekbaar…

Groetjes

@Thom12 jij nog interesse?

SkRed op 29 jan 2022 13:40

Jazeker, ik ben wel van plan om te gaan. Maar zit natuurlijk nog met die maatregelen.

Hoi Nico,

Nu het allemaal wat versoepelt wordt rondom Corona wil ik ook nog wel heel graag een weekje boarden. Zelf zit ik te denken aan de week van 5 mrt of de week erna 12 mrt. Wat groter gebied in Oostenrijk heeft mijn voorkeur, bijvoorbeeld Zillertal Arena, maar sta open voor andere opties. Zou leuk zijn om een gezellig groepje te vormen.

Ik snowboard voornamelijk en ben man(42) :-)

Groet, David

Hi! Leuk deze oproep. Ook ik zoek reisgenoten. Ik ben Roelie, vrouw, 37 en snowboarder. Zat zelf te kijken voor de periode 11-20 februari. Andere periode moet ik goed plannen…

Zelf ga ik 5 maart naar Zell am See, ik heb deze week een vakantiehuis geboekt voor maximaal 10 personen (en er is nog plek). Wellicht dat 1 of meerdere van jullie het leuk vindt om aan te sluiten (zie ook: https://www.wintersport.nl/forum/topic/526935).

Beste,
Ik ben altijd bereid om mee te gaan snowboarden voor een weekje.
Ben een fervent snowboarder
62 jaar, sportief
Woonachtig in Serskamp, Oost-Vlaanderen, Belgie
Mijn vrouwtje gaat niet graag mee
Vindt wintersport te gevaarlijk
Gr, Luk Van Belle
003293698306
0032497229714
luckywithlovely@gmail.com

null
null
null
null
null

Hallo wintersporters …ik was benieuwd of jullie iets concreets hebben geboekt? Wanneer gaan jullie? Ik heb over 2 weken carnavalsvakantie en wil wel een paar dagen skiën! Lekker tochten maken…
Man 45, vrouw gaat kou en gladheid,tja.

Ik zoek persoon/personen voor shortski periode 21 maart 's avonds/22 maart vertrekken zaterdagavond 26 maart of zondag 27 maart terug (liefst Oostenrijk)

Hoi ,
Ik probeer een 50+ trip samen te stellen voor een lang weekend, een hele week is mij ook te lang ivm werk etc. Stuur maar een persoonlijk berichtje als je het leuk vind.
Zelf ben ik 55 jaar, sportief en ik snowboard.
Groet Rik
rveen@amadon.nl

Plaats een reactie