samen skien, op zoek naar skimaatjes

Ik ben Cato, 57 jaar, op zoek naar skimaatjes, ik ski al zo’n 35 jr, ski nog actief en maak nog graag km’s. Door wegvallen van skimaatjes nu op zoek naar mensen die graag samen willen skiën.

zit aan periode eind febr, begin maart 2024 te denken. samen skien, eten, lunchen.

Ik hoor het graag

*bericht bewerkt door cato1966 op 17 sep 2023 09:21

Hai Cato. Ik zoek ook een skimaatje. Eens kennismaken via PB?

Misschien is dit iets voor jullie https://www.wintersport.be/forum/topic/529863

Dirk - LIVE unITed

Pb…

Hoi Cato,
Ik ben ook op zoek naar ‘n leuke groep/skimaatjes. Ben (ook) 57 en komend jaar wordt ‘t m’n 50e skijaar (pff dat klinkt heavy).
Ik merk dat ik de laatste jaren ietsje rustiger aan doe, ben geen mega-snelheidsduivel meer haha. Ik ga niet heel soepel van ‘n zwarte piste af, vindt ‘t leuk om ‘n keer te doen, maar ik pak liever met plezier de rode en blauwe pistes (met op z’n tijd ‘n pauze met ‘n lekkere versnapering😉)
Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk, vanwege de kortere reistijd en met name vanwege de gezelligheid🙂
Ik hoor graag van je?
Groetjes, Yvette

*bericht bewerkt door Yvette1603 op 16 okt 2023 22:00

Hoi Cato1966,
ik wil dit seizoen ook weer graag op de latten staan. Ik ben net de 60 gepasseerd. Ben ook een fanatieke skiër en zou het leuk vinden in een groepje met meerdere (fanatieke) skiërs.
Ik ski helaas nog geen 50 jaar maar wil ook graag kilometers maken.
Graag pb voor afstemming cont, gebied, tijd, verblijf, vervoer, etc. etc.
Ik hoor graag van je.
groetjes Corni

Pb gestuurd, ik ben eind februari in Flachau. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

*bericht bewerkt door skiman op 20 okt 2023 21:27

Hallo @Cato1966, en @cpski kijk eens bij mijn topic of dat wat voor jullie is, er zijn twee dames die geïnteresseerd zijn. https://www.wintersport.nl/forum/topic/529945
Misschien wil je aansluiten, is alleen half januari naar Oostenrijk.
Sportieve groet,
Elly

*bericht bewerkt door Elly3 op 20 okt 2023 22:51

Dienten Die Alte schule

Test

*bericht bewerkt door Marion073 op 28 okt 2023 22:46

Hoi Cato,
Ik ben Marion, 52 jaar en ook op zoek naar nieuwe skimaatjes. Ook ik maak graag kilometers en heb aardig wat ervaring, hoewel minder dan jij, denk ik. Ook heb ik een voorkeur voor de periode die jij voorstelt, dus wellicht kunnen we eens contacten om onze wensen te bespreken.
Groetjes Marion

Hallo, ik ben een Belg 67 jarige die in de Duitse Eifel woont en graag ski. Ben ondanks leeftijd nog vrij sportief (skiën, surfen, zeilen, fietsen, motortoeren).
Mijn vrouw is fysisch beperkt en daarom zoek ik contact om in gezelschap te sporten.
Heb eigen vervoer en 2 paar ski’s
Hoor graag jullie reacties

Begin maart zou ik, vrouw 53 jaar, graag aansluiten. Laatste week februari is het hoogseizoen. Die week probeer ik te vermijden

Ik heb een skiverlof vastgelegd in Nauders (grens Oostenrijk-Italie) van 15 tem 22/12/2023. Wie graag mee wil kan contact opnemen. Ik ben ook beschikbaar voor een skiverlof begin Maart 2024. frankjacobs@telenet.be

Update: Ik ben voorzien.

Hoi Cato,
Ik ben Marion, 52 jaar en ook op zoek naar nieuwe skimaatjes. Ook ik maak graag kilometers en heb aardig wat ervaring, hoewel minder dan jij, denk ik. Ook heb ik een voorkeur voor de periode die jij voorstelt, dus wellicht kunnen we eens contacten om onze wensen te bespreken.
Groetjes Marion

Marion073 op 28 okt 2023 22:44

Hi Cato,
Ben net zo oud als jij en heb interesse
Of heb je inmiddels al een clubje?
Groet, Esther

Hallo Cato,

Het groepje waar ik oorspronkelijk mee in contact was, staat open voor samenvoeging. Het bestaat nu uit 4 mensen (waaronder ik). 2 dames, 2 heren. Voor de eerste volle week van maart. Ik kan jou en degene die het groepje gestart is met elkaar in contact brengen. Is dat een idee?
Ik ben inmiddels in gesprek met een ander groepje. Dat gaat naar Zwitserland. Deze week heb ik telefonisch contact met 1 van hen. Verkennen we of ik bij die groep pas. Het is dus nog wat vloeibaar allemaa. :-)

Groet
MIreille

ik heb een tijdje niet op deze website gekeken, sinds vorige week weer aanwezig hier, ik heb ondertussen iets geboekt voor eind febr met vrienden, zit te denken om half maart nog een lang weekend te gaan? verder nog optie om na kerst een kort weekend te gaan, zou dan zo’n 2.5 dag skien zijn, mogelijk uit te breiden naar 3,5 dag. Wellicht dat voor één van beide opties interesse is? ik hoor het graag!

@ester66, ik probeer je een privebericht te sturen maar dat lukt op een of andere manier niet, zou je mij privebericht willen sturen?

Hallo Cato en anderen.
Qua leeftijd en wintersportenthousiasme sluit ik me graag aan bij een groep(je) voor half maart. Zodra er iets concreets is, hoor ik dat graag. Ik heb geen eigen vervoer, maar ben wel een gezellige meerijder. :-)

Plaats een reactie