Oostenrijk eind januari

hallo allemaal,
ik (m55, skier) zoek skimaatjes (m/v) voor weekje ski in Oostenrijk ergens mid jan-mid feb. Leeftijd is niet zo belangrijk. Mijn partner skied niet dus zoek ik hier op deze site naar ski liefhebbers. Ik ben de laatste 8 jaar met een andere ski groep naar Oostenrijk geweest maar die is inmiddels redelijk uitgedund vanwege relaties, kids etc. Vaste plaatsen als Ischgl, Saalbach, Flachau en Mayrhofen.
Ik ben redelijk flexibel qua planning. Veel skien en in namiddag ook wel wat apres ski en daarna lekker eten. Hotel, appartement, beiden ok voor mij. Ik heb eigen auto en kan evt ook wel iemand meenemen. Plaats een bericht hier of stuur mij PB als je interesse hebt.

Groet

@ReneSki kijk eens bij de vlgd link misschien is dat iets voor je, als je partner wel mee wil om gezellig te wandelen kan dat ook, https://www.wintersport.nl/forum/topic/529945

Dienten Die Alte schule

Hi René,

Voor mij geldt hetzelfde, ik wil graag ook in die periode naar Oostenrijk, mijn vriend wil liever naar de zon. Afgelopen jaar ben ik met een groepsreis meegeweest, wel leuk om een aantal gelijkgestemden te vinden. Ik ben ook jouw leeftijd en woon in omg Nijmegen en houd ook van een feestje op z’n tijd ;)

Wellicht kunnen we de groep groter maken… en ik ben benieuwd of we nog iets goedkoops kunnen vinden.
Groeten Yvonne

Hallo, ik (58 jarige) ben eind februari 2024 in Flachau. Lijkt mij gezellig om met gelijkgestemden door te brengen.
Hoor graag van jullie…groet uit Limburg

*bericht bewerkt door skiman op 03 nov 2023 01:44

Ik zou in 2024 dolgraag weer gaan skiën…. Voorkeur heeft Oostenrijk. Aangezien mijn omgeving niet (meer) skiet zoek ik een leuk alternatief.
Ik ben 52 jaar, kom leuk de berg af maar zwart is niet aan mij besteed.
Helaas heb ik niet de beschikking over een geschikte auto, maar rijd graag. Een comfortabel appartement zou lekker zijn, koken vind ik geen probleem!
Wellicht is er de mogelijkheid om een leuk gezelschap via dit forum te vinden? Ik woon in Haarlem en heb de laatste week van Jan/begin februari vakantie.

http://garni-larcherhof.hotelsmayrhofen.com/nl/?from=2024-01…

Hier is een optie: Mayrhofen, supermooi app complex rond de 450-500 pp voor 7 nachten.

Groet

Heb even gekeken, maar deze optie is al weg.
Zijn er nog meer mensen geinteresseerd? Ik denk dat we snel moeten zijn met boeken. Is het een idee om een groepsapp te maken, zodat we wat concreter en sneller kunnen schakelen?
Laat anders je mobiele nummer achter in een privebericht, dan maak ik een groepsapp.
Groetjes Yvonne

Heb even gekeken, maar deze optie is al weg.
Zijn er nog meer mensen geinteresseerd? Ik denk dat we snel moeten zijn met boeken. Is het een idee om een groepsapp te maken, zodat we wat concreter en sneller kunnen schakelen?
Laat anders je mobiele nummer achter in een privebericht, dan maak ik een groepsapp.
Groetjes Yvonne

Yvonne11 op 08 nov 2023 20:17

ok goed idee
stuur pb

Groet

Nog meer liefhebbers voor weekje Mayrhofen ? Leeftijd categorie 30-60 m/v. Ski, Apres ski, gezellig in appartement

Groet

wij zijn inmiddels met +/- 6 personen…nog meer liefhebbers?

Groet

Hi René,

Ik ben ook geïnteresseerd!
Stuur wel even een pb

Hallo, ik (58 jarige) ben eind februari 2024 in Flachau. Lijkt mij gezellig om met gelijkgestemden door te brengen.
Hoor graag van jullie…groet uit Limburg

skiman op 03 nov 2023 01:33

Hoi skimateriaal,
Heb je al gezelschap eind febr.?
Ik heb wel interesse en kom ook uit limburg. Groet
Geert

hallo Geert, dank voor je bericht. Wij gaan eind volgende week met 10p naar Mayrhofen

Groet

hallo Geert, dank voor je bericht. Wij gaan eind volgende week met 10p naar Mayrhofen

ReneSki op 16 jan 2024 13:53

Dan ben ik dus te laat, jammer

Plaats een reactie