Is hier nog iemand?

Zo dit had ik niet verwacht, leuk! Ik reageerde de laatste tijd ook al veel minder, maar lees alles nog wel. Reden van mijn opmerking was dat ik gehoopt had op een verjaardagstopic voor mij :P haha. Nou leuk dat blijkt dat ik niet de enige ben die nog aan deze prachtige sport denkt. Blijft toch dat de omgeving moeilijk kan begrijpen dat je nu het net mooi zomerweer is aan sneeuw en kou denkt.

Serfaus

@Karlijn

Zo dit had ik niet verwacht, leuk! Ik reageerde de laatste tijd ook al veel minder, maar lees alles nog wel. Reden van mijn opmerking was dat ik gehoopt had op een verjaardagstopic voor mij :P haha. Nou leuk dat blijkt dat ik niet de enige ben die nog aan deze prachtige sport denkt. Blijft toch dat de omgeving moeilijk kan begrijpen dat je nu het net mooi zomerweer is aan sneeuw en kou denkt.

Karlijn op 25 mei 2012 10:17

Ach gossie, dat is een nadeel van in de zomer jarig zijn ;-). Maar als nog: happy belated birthday!!

If you snooze, you loose!

Ik kijk hier bijna dagelijks nog wel. Vooral op zoek naar info over de volgende winter te bezoeken bestemming. 10 dagen FSL staat in ieder geval al gepland!

Aftellen maar!

Ik kijk ook nog (bijna) iedere dag en houd de webcams nog in de gaten, ze worden steeds groener… ;)

@ Karlijn: We gaan je verjaardag ‘gewoon’ in de wintermaanden vieren. Net zoals van alle andere harde kern leden die in de zomer jarig zijn.
Alvast gefeliciteerd dus :)

@Pieter, ik ga ieder jaar met Allerheiligenvakantie (week van 1 november) met Kriski naar Stubai. Wat mij betreft wel de beste gletsjer omdat je er vanalles wat hebt. Op de Hintertux is het vaak ook suuuuperdruk en ben je snel uitgeskied.

Er volgt binnenkort nog wat info op de site over technische stages, meer info volgt nog.

Wat betreft de dagen rond 11 november, dan raad ik ook wel Solden aan. Je hebt er enerzijds de gletsjer en anderzijds het gebied van Obergurgl-Hochgurgl dat vaak dat weekend al deels opent (preopening). Ideaal voor als je een heel skigebied voor jou alleen wenst :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Leuk/apart om te lezen dat er mensen zijn die nog fanatieker zijn dan ik op wintersportgebied! En dan beweren mijn collega’s dat ik heel het jaar met een dakkoffer op mijn auto rijd.

Ik loop drie keer in de week hard (alle jaargetijden) en volg bij de atletiekunie een opleiding tot assistent looptrainer. Lopen is voor mij een perfect manier om stoom af te blazen.

@Kristof : ik ben ook van gedacht om met Kriski te gaan. Voor 3 of 4 dagen zal de Stubaier Gletscher volstaan. Zijn die technische stage van Kriski een beetje de moeite? Ik zou graag m’n niveau/techniek bijschaven.

Wat Sölden betreft, dan vind ik in die periode geen organisaties die shortski’s organiseren naar hinder (incl. busreis).

Pieter, lees anders even mijn blogjes van vorig jaar:

https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/2066/Technische-st…
https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/2089/Live-verslag-…

Er zijn wel organisaties die dan gaan hoor, ik hou het wel wat voor je in de gaten mocht je toch de dagen rond 11 november willen gaan. Ik ben met Kriski van de partij, info over die reis kan je hier vinden: http://www.kriski.be/o/cal.single/Technische+stage/325…
Nog even voor de duidelijkheid: ik heb daar geen enkele belangen bij hoor :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Karlijn dit is één van de beste verjaardagstopics:) Zijn we nu met ongeveer 30 personen overgebleven op dit forum?

Dit zijn wel de echte wintersport diehards, om met 25 graden, strak blauwe lucht en een biertje in de hand over wintersport te praten, schrijven, lezen etc. Al hoewel de laatste 2 horen ook wel weer bij wintersport.

linda

Dit zijn wel de echte wintersport diehards, om met 25 graden, strak blauwe lucht en een biertje in de hand over wintersport te praten, schrijven, lezen etc. Al hoewel de laatste 2 horen ook wel weer bij wintersport.

linda op 25 mei 2012 22:10

Oh maar 25 graden en een biertje in de hand heb ik ook vaak op wintersport. Als je je skipak aantrekt en in de tuin gaat wandelen op zoek naar de kabellift, dan ben je terug helemaal in wintersportstemming. (Bekijk wel eerst even wat foto’s met sneeuw ;))

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

hoi .ik ben een echte lezer ik had zelfs niet eens een profiel ,nu maar ff eentje aangemaakt, ik kijk om de dag even altijd en om niet af te hoeven kicken ga ik regelmatig nog ff naar snowworld( net nog ff geweest )nu maar hopen dat het snel de eerste week van november wordt om de geltsjer af te gaan in stubaier…

Greets Michel

he-ho lets go

We genieten heir van het mooie weer nu, maar ja het verlangen naar de sneeuw blijft toch altijd hangen…

Daarom toch bijna iedere dag wel ff kijken of er nog wat nieuws is …

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

@mathijs, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar heb het weer eens krom geschreven.
Zo’n 3 weken geleden, wat het ook lekker warm, zonnig en een biertje tijdens de Dutchweek…
Heerlijk! Volgend jaar weer, heb er zin in.

linda

Lees hier nog 3x per week mee hoor!
Ook een vast rondje webcam sla ik niet over…
Eerste persoonlijke skiactiviteiten pas weer in november (skitestweekend Sölden).
Als de mussen van de warmte van het dak vallen, heb ik maar het liefst dat ze in sneeuw vallen :-)

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

Ik kijk ook nog elke dag, heb nu al weer zin in eind oktober en dan de webcams gaan volgen. En natuurlijk hopen op winter in eigen land :)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Aangezien ik hier nu strijk lig (rot-allergie), denk’k wel wat harder dan anders aan sneeuw, wintersport, etc… :)

Ik duik gewoon wekelijks de kunstsneeuw in, heb de mazzel dat ik er op 17 autominuten vandaan zit. En als het me te warm is, ga ik gewoon een keertje extra -6 in :-) Werkt heerlijk verkoelend.

mama on a mission in the snow

Ennuh Karlijn, alsnog van harte, heb je een gezellige dag gehad? 't is trouwens meer dan knap zeilweer de afgelopen week!

mama on a mission in the snow

Dank je Rachel, ja was leuk! En inderdaad top zeilweer, dus daar zijn we lekker mee bezig. Echt heerlijk, genieten!

Serfaus

Geniet ook maar voor ons Karlijn! Onze boot gaat dit jaar weer het water niet in wegens tijdgebrek :-(

mama on a mission in the snow

Dank je Rachel, ja was leuk! En inderdaad top zeilweer, dus daar zijn we lekker mee bezig. Echt heerlijk, genieten!

Karlijn op 27 mei 2012 19:50

is er eigenlijk niet zoiets als sneeuwzeilen? strandzeilen (blokart) ken ik wel (gaaf!!!), maar misschien een combi tussen zomer (zeil) en winter (ski).

Ook niet harde kernleden genoeg hier. Ik kijk dan ook niet elke dag (probeer ook wat zon te pakken, ondanks de hooikoorts) online, maar lees ook nog veel mee

euh... doen!?

"…"

is er eigenlijk niet zoiets als sneeuwzeilen? strandzeilen (blokart) ken ik wel (gaaf!!!), maar misschien een combi tussen zomer (zeil) en winter (ski).

Antoine op 28 mei 2012 21:14

Waterskiën achter een zeilboot aan?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Waterskiën achter een zeilboot aan?

Ferdinand op 28 mei 2012 22:13

Ferdinand, je moet je sign onderaan je posts wel geloofwaardig houden :D

Ook niet harde kernleden genoeg hier. Ik kijk dan ook niet elke dag (probeer ook wat zon te pakken, ondanks de hooikoorts) online, maar lees ook nog veel mee

Antoine op 28 mei 2012 21:14

Ik kijk elke dag wel een paar keertjes, maar zoals Martijnski eerder al aangaf: "de inspiratie voor een goed topic is een beetje gesmolten momenteel".

"…"

Ferdinand, je moet je sign onderaan je posts wel geloofwaardig houden :D

Niels op 28 mei 2012 22:36

haha, nou je het zegt :)

misschien kunnen we de zomer dan ook gebruiken om elkaars berichten waardevol te gaan vinden :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

alles om een groen balkje te krijgen… misschien dat ze die in de zomer groen kunnen laten en in de winter wit kunnen maken… ;-)

euh... doen!?

"…"

Ferdinand, je moet je sign onderaan je posts wel geloofwaardig houden :D

Niels op 28 mei 2012 22:36

Niels, je moet je sign onderaan je posts wel geloofwaardig houden :D

Dus kom maar op met dat reisverslag en die GoPro-beelden. Ik ben wel toe aan wat verse (of zijn het nu belegen) sneeuwimpressies. Het mooie reisverslag van Harm is nu toch weer een tijdje geleden:)

Even googlen: http://www.picklehead.com/skisailing.html

Ziet er best gaaf uit op de foto! Ik kan op mijn stage helaas niet op Youtube, maar zullen vast ook toffe filmpjes van zijn. Het lijkt wel meer op een windsurfzeil, maar toch. En skiën met een kite zie je natuurlijk wel regelmatig, lijkt me ook wel logischer in de bergen.

Serfaus

Plaats een reactie