overige stube-talk over de nieuwe website

Klopt Niels, is nog een klein, bij ons bekend, bugje.

MAND!

En de profielen van forumgebruikers? Die zijn nog steeds niet bereikbaar…

En de profielen van forumgebruikers? Die zijn nog steeds niet bereikbaar…

Cheizz op 14 nov. 2012 15:01

Ze zijn weer in ere hersteld.

MAND!

En ook in het topic-overzicht… Nice!

En ook in het topic-overzicht… Nice!

Cheizz op 14 nov. 2012 15:49

Zo zijn we. ;)

Edit: We hebben het forum nog een beetje verder getuned en reageren word steeds sneller. Bijna acceptabel.

MAND!

Waarom worden al die succesvolle topics van vorig jaar toch door Yo-han gestart?

Edit: Reageren ging inderdaad snel!

Ik heb me nu ineens opnieuw moeten registreren. Sta nu weer op o weken lid?

Is het niet mogelijk om ipv de topic starter de naam van de gene die het laatste bericht heeft geplaatst te tonen?
Dat lijkt mij veel overzichtelijker!

Maar dat haalt niet het probleem weg dat er soms veel berichten onder elkaar staan met praktisch dezelfde titel en dat je dan niet meer weet welk bericht wat was (wat de aanleiding was voor mijn verzoek om de topicstarter erbij te zetten). Een topicstarter erbij is een statisch stukje informatie. De schrijver van de laatste reactie is ook zinnig, maar dient een ander doel (namelijk om te beoordelen of je het topic wel of niet wil openen om die laatste reactie te lezen).

Het spamgehalte is sinds de updates volgens mij wel gigantisch gestegen.

Haha ja inderdaad. Men werkt er al aan geloof ik. Ergens een poortje open laten staan?

Wat een gast reacties de laatste tijd op het forum.

Is het misschien een idee om een gasten bijvoorbeeld maximaal 10 berichten te laten plaatsen (inregelen op IP niveau), waarna ze een melding krijgen dat ze een account moeten aanmaken alvorens ze meer berichten kunnen plaatsen?

Of is dit technisch erg lastig?

Er is gister bij de update een klein foutje ingeslopen met een hoop spam als resultaat. We proberen een dezer dagen een betere update te doen waardoor het reageren weer sneller word en de spam buiten de deur.

@Marco K. Ons valt juist op de het aantal "anonieme/gast gebruikers" reacties sterk daalt. Het viel eerder niet op dat iemand anoniem reageerde omdat ze zelf hun naam konden kiezen.

MAND!

Aha, dan zou dat het zijn geweest! In ieder geval goed bericht dat jullie continu aan verbeteringen werken :)

Update is gedaan en de spam blijft nu weg. Jeuh. En als bonus, we hebben weer een snel forum! Reden voor extra feest. :)

MAND!

Reageren zou een stuk vlotter moeten gaan!

Gek op Vorarlberg

Ja is inderdaad een stuk sneller. Toppie!

Reageren gaat inderdaad een stuk sneller. Het enige puntje dat ik nog echt mis, is een goede werking van de zoekfunctie. Op welke wijzer worden de zoekresultaten gerankschikt? Je zou verwachten dat eerst de topics zouden verschijnen waar je zoekterm in de titel staat. Echter dat is niet. Als ik zoek op het woord ‘android’ bijvoorbeeld verschijnt deze lijst: https://www.wintersport.nl/zoeken?q=android&forum=1…

Terwijl ik op zoek ben naar dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/74159
(uiteindelijk gevonden door te scrollen in het standaard topicoverzicht).

''Powder to the people''

Zo zo het forum heeft er een broertje bijgekregen heb ik gezien. :)

wie?

Certified ski-boy, glijbewijs

Zo zo het forum heeft er een broertje bijgekregen heb ik gezien. :)

Niels op 20 nov. 2012 20:21

We vonden het al zo lang duren voor iemand het opmerkte ;-)

MAND!

Ikniesnapnie

Nu snap ik het. Is er naast de gelijkenis met Wepowder.nl ook nog een andere verbintenis met Wintersporters.nl?

Nu snap ik het. Is er naast de gelijkenis met Wepowder.nl ook nog een andere verbintenis met Wintersporters.nl?

Cheizz op 20 nov. 2012 21:43

Wintersporters magazine, gemeenschappelijke bloggers

Nu snap ik het. Is er naast de gelijkenis met Wepowder.nl ook nog een andere verbintenis met Wintersporters.nl?

Cheizz op 20 nov. 2012 21:43

Gek op sneeuw!

MAND!

De "nieuw sinds je laatste bezoek" functie die jullie er nu bij WePowder hebben ingebouwd. Is dat hier ook mogelijk? :)

De "nieuw sinds je laatste bezoek" functie die jullie er nu bij WePowder hebben ingebouwd. Is dat hier ook mogelijk? :)

Rene Sebastian op 22 nov. 2012 09:48

Haha, ik zat net je reactie te lezen op het WePowder forum. En je raad nooit wat ik daarna tegen de collega’s zei. Komt goed. ;)

MAND!

Kijk, dat is een hele vooruitgang. Scheelt een hele hoop onthoud werk van welke topics je dacht al gelezen te hebben op welk tijdstip :)

Gaan er naast de uiterlijke overeenkomsten nog verdergaande samenwerking/integratie (bijvoorbeeld delen van login’s, avatars, etc.) komen met WePowder?

If you snooze, you loose!

Gaan er naast de uiterlijke overeenkomsten nog verdergaande samenwerking/integratie (bijvoorbeeld delen van login’s, avatars, etc.) komen met WePowder?

Jeff op 22 nov. 2012 12:00

Hopelijk niet, toch?
2 aparte community’s met apart doelpubliek en interesse.

Plaats een reactie