overige stube-talk over de nieuwe website

Klopt. Voor zover ik weet is dat iets wat standaard zo werkt in de browser en kunnen wij niet veel aan doen helaas.

MAND!

Zie ik daar een topic over ‘de poll’? :P https://www.wintersport.nl/forum/topic/82978
En @Antoine, titels worden nu ook aangepast in het overzicht na een edit.

Yo-han op 10 dec. 2012 14:49

:-). Thnxs!

euh... doen!?

Vraagje: als je ooit hebt aangegeven dat je een notificatie wil hebben als in een bepaald topic een reactie is geplaatst, kan je die functie ook weer uitzetten?

Ja, in de emails die je krijgt voor dat topic staat onderaan de email een uitschrijflink.

MAND!

Ah. Lees die mails inderdaad nooit, gooi ze meteen in de trash. Thanks.

Ik krijg net een cookie-waarschuwing in beeld. De ‘sluiten’-knop doet alleen niks. Nu blijft die balk maar in beeld staan.

@Cheizz, we zijn de functionaliteit nog aan het uitrollen, even geduld :)

Gek op Vorarlberg

Hophop, bedankt voor het nieuwe berichten icoontje in de iphone browser :)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

You’re welcome. En de cookie melding is nu te sluiten.

MAND!

Yep, thanks

Op de BE versie heb je geen cookie disclaimer gezien de andere wetgeving ivgl met Nederland. Voorlopig althans :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Op de BE versie heb je geen cookie disclaimer gezien de andere wetgeving ivgl met Nederland. Voorlopig althans :)

Kristof op 17 dec. 2012 11:54

Allen naar de BE site!! :)

De NL site functioneert ook weer goed bij mij! :D

Is het die Jack Daniëls van 2 dagen geleden of heb je dat vervelende tinypic niet meer nodig om foto’s uploaden? :D

Eeeeeeeeeen we hebben een winnaar!

null

MAND!

Kom maar op met die shortski ;)

Vraag; zit er voortaan een flinke cach op de berichten of ligt het nu aan mij? Heb al vaker dat ik een bericht post of edit en dat dit pas 5 a 10 minuten later zichtbaar is. Niet alleen op 1 device maar zowel op de telefoon/ipad/desktop(mac/pc)

De cache was er altijd al maar in het legen zijn wat aanpassingen gedaan. Zal eens kijken wat hier eventueel niet goed gaat.

Update: Edit’s zouden nu al beter moeten werken.

MAND!

klopt het dat je geen favoriete bestemmingen meer kan toevoegen?

Certified ski-boy, glijbewijs

Ja dat klopt. De Skikalender heeft die functionaliteit overgenomen.

MAND!

oke, want ik weet geen precieze data meer van waar ik allemaal geweest ben, eerst had ik gewoon al die plaatsen bij bestemmingen staan

Certified ski-boy, glijbewijs

Ben ik de enige met problemen in de inbox? Ik kan wel een bericht typen maar het wordt kennelijk niet verstuurd. Na button versturen kom ik onderaan op de homepage uit…

Ook kan ik geen ander lid aanklikken in m’n lijst om een bericht te sturen. Ligt dit aan mij?

Martijnski, ik had het probleem daarnet ook en heb het inmiddels al doorgegeven naar HQ, ze kijken hier zsm naar.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ok Kristof, dank voor het snelle antwoord. Veel plezier met de mannen in Avoriaz! :)

Kan yo-Han inmiddels wel hq wel weer bereiken dan ?!

euh... doen!?

Ik heb een nood post ingericht en meteen aan de slag gegaan. All systems are running again.

null

MAND!

In de bak, hup (en werken gvd).

Maare, ik zie je test berichtjes wel in m’n inbox maar iets versturen lukt me niet.

Moet je even goed je browser refreshen. Het probleem zat in javascript en dat word nog wel eens wat extra gecached door je browser. Beetje ctrl-F5’en op windows en cmd-r op mac zou wonderen moeten doen.

MAND!

Yep, dank! Flink gecontrolled-F5’d en het werkt :)

Ik merk al een tijdje dat de sneeuwhoogte van Les Sybelles hier op de site hetzelfde blijft 50cm/120cm. Terwijl op de website van Les sybelles deze sneeuwhoogtes momenteel variëren tussen de 70cm en de 190cm. Kan het zijn dat, dat hier ergens iets misloopt?

Plaats een reactie