Skiles kinderen

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Wij hebben last minute toch een weekje Frankrijk geboekt volgende week in le plagne montalbert. Nu zijn mijn kinderen 5 en 7 en zou ik graag willen dat ze op skiles gaan.

Ik zie 1 skischool van de esf in montalbert maar kan geen lessen boeken. Zal alles vol zitten of is de ski school niet open? Ik ben niet bekend in dit gebied weet iemand anders een alternatief? Via ski yeti zie ik nog wel een aantal opties welke in de buurt zal dan het handigst zijn?

*bericht bewerkt door Loetje84 op 29 dec 2021 21:50

Ik heb net even gekeken en je kunt lessen boeken bij ESF la Plagne Montalbert. Dit doe je door direct naar het boodschappenmandje te gaan, vanaf daar doorloop je alles om uiteindelijk te komen bij het boeken van de lessen.

Ik heb net even gekeken en je kunt lessen boeken bij ESF la Plagne Montalbert. Dit doe je door direct naar het boodschappenmandje te gaan, vanaf daar doorloop je alles om uiteindelijk te komen bij het boeken van de lessen.

sterHEster op 29 dec 2021 21:56

Ja helaas zijn ze allemaal volgeboekt voor volgende week als ik kijk :(

Supervervelend. Ik zie het nu ook. Wellicht even mailen naar de ESF?

Weet niet of je via een reisorganisatie hebt geboekt? Dan is het via hen vaak ook mogelijk.
Een oud collega is nu les aan het geven in FR en zij gaf aan dat er een schrijnend te kort aan skileraren is dit jaar. Dus wellicht daardoor niet te boeken

Ik zie staan dat het te laat is om lessen voor volgende week te boeken; het zal waarschijnlijk een administratieve kwestie zijn. Ik zou zeggen: mail ze (of bellen, nog sneller). Ik kan me haast niet voorstellen dat werkelijk élke les vol zit namelijk.

Plaats een reactie