Reikweidte skipas via sunweb

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Goedemiddag,

Heeft er iemand een idee wat de reikweidte is van de skipas die geldt voor la Plagne ( pakketreis van sunweb)?

Hi,

Dit is enkel de pas voor La Plagne (wat overigens een groot gebied is). Wil je gebruik maken van de Paradiski pas dan kan je dat bij het boeken selecteren. Prijzen staan onder “skipas, lessen en verhuur” rond de €25 extra meen ik. Naar mijn mening zeker de moeite waard en doen :)

Voor ons was dat in 2019 volledig La Plagne. Dus als je de skigebied kaart voor je hebt alles rechts van de Vanoise express.

sneeuw witje en de 7 bergen

@tycho87 bedankt!
heb je ook een idee ongeveer wat er valt onder de pas van alleen La plagne, wij zijn er nl. nog nooit geweest…?

Aah super , inderdaad de kaart voor mij, en dan t/m plagne montalbert?

@willemijn75 klopt! Montalbert - tot Montchavin ( afdaling naar Montchavin is een aanrader)

Aah super , inderdaad de kaart voor mij, en dan t/m plagne montalbert?

willemijn75 op 02 feb 2022 16:21

Ja klopt.
Montalbert is inderdaad een aanrader. Wij vonden de kant van Champagny ook leuk. (en heerlijk rustig).

sneeuw witje en de 7 bergen

Is er daar ook meer zon in de ochtend?
Of juist de andere kant?

Ja, de pistes rondom de ‘Verdons Sud’ lift zijn op oost en dus heerlijk zonnige pistes in de ochtend.
Daar hebben we een paar keer de ribbels van de piste geskied in ideaal weer…ik wil terug…

sneeuw witje en de 7 bergen

Piste Les Bois aan de kant van Champagny vorige week nog geskied. Heel plezant om te doen qua afwisseling :-)

Het is o zo hard genieten.

Plaats een reactie