Skipas la plagne

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Hoi allen,
vijf jaar geleden zijn wij naar belle plagne (skigebied la plagne) geweest en krijg je een bonusdag les arcs op je skipas la plagne. Weet iemand toevallig
of dit nog steeds zo is? Of kun je alleen maar naar Les Arcs oversteken (met de Vanoise) als je een Paradiskipas hebt?
Grtz

*bericht bewerkt door Timoty op 09 dec 2023 20:00

Ik herinner mij ook van enkele jaren terug, dat je bij een weekpas La Plagne op één van die dagen mocht oversteken naar de Les Arcs kant.
Bovendien kreeg je toen ook een halve dag extra (gratis) op de dag van aankomst. Na 13u.

Ik zie op de site dat je bij een full paradiskiski pas van een week nog steeds die halve dag bij aankomst krijgt, maar kan niet zo direct vinden of dat ook geldig is op een pas voor La Plagne alleen. Ik vind ook niet terug of je ook nog steeds die 1 dag oversteek naar Les Arcs krijgt, bij een LP pas, wat jouw vraag was.

Hoi,
Wij zijn vorig jaar geweest en hebben de essential pas gekocht. Je mag de dag voordat de pas begint vanaf 12.30 al gebruik maken van de lift en kan het hele gebied door (La Plagne, Peisey-Vallandry & Les Arcs). Met de classic pas zit je vast aan je gekozen gebied (La Plagne of Peisey-Vallandry & Les Arcs). Wil je oversteken (met de vanoise) moet je bijbetalen per dag, op dit moment kost dat 25 euro.
De website van Peisey-Vallandry & Les Arcs heeft het verschil in de passen duidelijk uitgelegd: https://www.lesarcs-peiseyvallandry.com/en/forfaits_offre…
Dit jaar gaan we weer en nemen we weer de essential pas, beide kanten vonden we namelijk super mooi!

Plaats een reactie