Skipas aanschaffen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Arcs

Beste wintersporters,

Wij vertrekken op 1 januari naar Les Arcs met 5 personen en willen een 5 daagse skipas voor allen aanschaffen. Nu lees ik dat er flink gereduceerde zaterdagpassen te koop zijn.
Wie kan ons adviseren wat is aantrekkelijker een 4 daagse pas met een losse pas voor zaterdag aanschaffen of toch de vijfdaagse pas? Voor de aanschaf van de zaterdagpas is een handsfree pas nodig hoe kan je deze verkrijgen?
Deze tekst vond ik op het internet
Kortingen op zaterdagpassen
De ‘Samedi Je Skie’-aanbieding is beschikbaar bij aankoop van een dagskipas Les Arcs/Peisey-Vallandry online. Reserveer voor vrijdag middernacht voor je skipas voor zaterdag. Je moet een handsfree kaart hebben om deze te kunnen opladen.
Ik probeerde al online passen te bestellen op de website van Les Arcs maar deze loopt steeds vast. Na invoeren van de leeftijden krijg ik steeds de volgende melding.
No results found for your search, change the criterias and run your search again!
Wie kan ons hierin advies geven?

Je handsfreecard krijg je bij je eerste vier dagen. Daarop laad je dan vrijdagavond je zaterdagpas. Maar ik zou nog eens goed kijken naar de vierdagenpas plus zaterdag en de vijfdaagse pas. Komt het verschil uit op een paar euro, zou ik de extra moeite achterwege laten.

Plaats een reactie