studenten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dévoluy

Wij pakken de 28e jan de auto en rijden naar Superdévoluy waar we 5 nachten zullen blijven… Zijn er meer mensen diezelfde tijd? (Studenten)…

over die franse tandartsen. Zaten dit jaar ook vanaf 9 januari in les menuires.
Ze hadden in de bussen al goed keet gehouden. Zo was uit onze bus meer als 15 grote vuilzakken vuil gehaald volgens de buschauffeur.

Dan hebben ze in de namiddag de buschauffeurs proffesioneel uit hun kamers verwijderd toen deze aan het slapen waren.
En dan hadden ze voor een belachelijk hoog bedrag de yeti bar een week afgehuurd!

Omdat ze vorig jaar zoveel hadden uitgespookt hebben ze dit jaar bijna 6 getallen moeten neerleggen aan waarborg !

Ik heb ze een goeie halve dag aan het werk gezien voor ik zelf op de bus stapte. Was ik blij dat het maar een halve dag was.

Wij gaan met z’n 8en, vertrek 4 febr met Husk.
Heeft al iemand gelogeerd in Le Village Bois in La Joue Du Loup? Is dit een aanrader?

Ik ben net terug gekomen, en ga in maart weer!!! HIEP

Ik verlang al om te vertrekken! :)
Door deze reacties allemaal te lezen krijg ik al kriebels! :)

Piet/Thomas/Tim, dat gespam voor je halfbakken website lijkt me niet de bedoeling…

@ Chivlisin,

Ik ben naar La Joue Du loup gesnowboard het is een gezellig dorpje…met leuke terrasjes.!!!

Ik ga misschien in maart weer!!

X

@ Suzanne: Bedankt voor uw reactie! Maar klopt het dat de plaatselijke supermarkt er zo duur is?

x

Nou ik heb zelf in Superdevoluy gezeten en daar was 1 supermarktje, en dan betaalde je voor fles sinas 3.50 en voor pannekoekenmix ook iets van € 4,-.
Wij wisten dit zelf ook al dat het zo duur was en wij hebben dus al grote inkopen in Nederland gedaan.
Of als tip kun je zelf voor dat je de pas ingaat zelf nog bij Intermarche of L’eclerc grote supermarkt in Frankrijk inkopen doen!!!

Ik ga 11 februari naar la joue du loup met 2 vriendinnen. Heb er veel zin in, maar nog nooit echt geskied (wel een keer in snowworld). Weet iemand of je daar ter plekke les kan nemen? Of kan je het beter vantevoren regelen bij Husk?
En weet iemand hoe wat de staat is van de pistes? ligt er genoeg sneeuw enzo?

Bij husk kan je zelf ook je lessen aanvragen.
Maar mijn beste vriendin zijn net ook geweest in Superdevoluy en zei kon nog niet skieen toen zijn wij zelf naar een kantoortje toe gelopen en die kosten zijn €25,- van 09.30 tot 12.00 per les! maar dat was natuurlijk in Superdevoluy…

X

Dank je. Ik wist wel dat je bij Husk les kon nemen (90euro, 4dagen 2,5u les), maar vroeg me dus af of ik het ook ter plekke kon regelen. En wat beter is. Ik vraag me wel af wat de kwaliteit is van de lessen van Husk, zou dat nog verschil maken?

Nou ik denk dat zei gewoon een goede deal hebben gemaakt daar met de plaatselijke school. En dat misschien korting geeft… ik weet het niet precies

Zoals je op de website van Husk ook kunt lezen boekt Husk ALLE lessen in frankrijk in bij de Ecole du Ski Francais. Kortom, dezelfde kwaliteit als ter plekke want precies dezelfde skiles. Meeste van dat soort dingen staan gewoon op de website van husk.

Thanks. Dat heb ik niet gevonden op de site van Husk. Ik zag alleen de prijzen enzo.

Je moet even bovenaan de pagina op reisinfo klikken http://winter.husk.nl/reisinfo/wintersportvacanties.htm… daar vind je alle info

@ Suzanne; Bedankt voor de info!
Wij reizen met een bus van Husk, dus ik denk niet dat er veel mogelijkheid is om inkopen te doen in die grote supermarkten. Zij stoppen daar niet voor vrees ik. Maar nu ik weet dat het daar inderdaad zo duur is, kunnen we zaken van thuis meenemen.
Bedankt dus!
Hoe is de staat van de pistes? Goede & voldoende sneeuw?

Gr.

@Pascc: thanks, ik heb t gevonden. Ik ga toch maar lessen nemen denk ik. Fijn om te weten dat t van een goede skischool is. Ik heb iig veel zin in de vakantie! :)

Iemand nog intresse in een gratis mini wintersportvakantie met Husk?
Je maakt nog tot 31 januari 2011 kans op deze fantastische prijs. Het enigste wat je hoeft te doen is het beantwoorden van onderstaande prijsvraag!

http://www.studentendeals.nl/prijsvraag/husk_wintersport…

Op welke hoogte ligt het dorp Val Thorens?

* 3000 meter
* 2300 meter (correct)
* 2100 meter

Groetjes DealtjeJoost - Dé dealtjeshunter!

Chivlisin: Nou toen wij 8 januari aankwamen lag er een klein laagje… wij gingen dus maar skieen en snowboarden en toen ging het plotseling keihard regenen!!! ik was doorweekt!!! En toen heeft het die hele nacht gesneeuwd en hadden wij het mooiste weer van de wereld…
Maar wat je leest op weerberichten hoeft niet altijd te kloppen hoor,want toen ik had gekeken voor aantal dagen stond er dat er niets zou vallen en het heeft toen al die dagen gesneeuwd…!!:)

xx

@ Suzanne; Bedankt! Ik kijk er enorm naar uit en hoop op goed weer! En hopelijk valt onze Chalet wat mee (Le Village Bois).
Gr. xx

Alvast heel veel plezier!!!
En geen benen brekene hé!

X

Dankje! Nee hoor wij zijn getrainde skiërs / boarders ;) :p …
Nog 1 vraagje, heb jij enig idee als er een zwembad aanwezig is in La Joue du Loup?.. Sommige sites zeggen van wel, anderen zeggen van niet…
Bedankt!

xx

Nou ik weet alleen dat Superdevoluy als het goed is een zwembad heeft!!! Maar ik zou wel even voor je na willen kijken, ik werk op het reisbureau

X

@Suzanne, O dat zou zeer vriendelijk zijn van u!
Maar te veel moeite moet je niet doen hoor, het skiën/boarden blijft nog steeds de hoofd-activiteit he ;)!
Maar wel hartelijk bedankt!

Het zwembad in superd is al jaren dicht.

Iemand vanaf 2 februari daar met sunweb? Wij gaan met 5 studenten die kant uit!

Wij gaan met de husk-bus 8personen. 4-13 februari La Joue Du Loup.

Ja het zwembad in Superdevoluy is ook dicht!!! JAMMMMMMMMMER.
Lekkere Jacuzzi had ook wel geweest BTW! :):):)

X

CHIVLISIN: Waar overnachten jullie? Wij zijn daar van 6 tot 11 februari.

Plaats een reactie