Update sneeuwhoogte?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dévoluy

Denk dat er sowieso te skieën valt, misschien is de dalafdaling minder goed, maar de afgelopen weken hebben de kanonnen bijna permanent aangestaan, dus dat komt vast goed, zeker de hooggelegen pistes zullen best oke zijn.

Webcam beelden doen pijn aan mijn ogen. Ik hoop dat er vrijdag nog een mooi laagje sneeuw valt want ik zie het somber tegemoet voor volgende week.

@Bart: De skiliften draaien nog en er wordt geskied… :-) Bovendien ligt er op 2500 meter nog 75 cm sneeuw, dat is echt niet zomaar in een weekje weg hoor! BOvendien schijnt het bovenin te sneeuwen, dus skieën moet sowieso lukken! Don’t worry!

@Anne, Haha bedankt voor je opbeurende berichtje;). Maar we zullen zien. Alleen ik heb het idee dat er op dit moment helemaal geen lift naar boven gaat. Dus boven de 2000 meter zeg maar…

En nog meer goed nieuws…voor zondag voorspellen ze -4 in het dal, dus kunnen de hele dag de kanonnen aan!! En maandag en dinsdag geven ze zelfs licht zonnig op, dus heb je het perfecte wintersportweer!

Ik ga 8 janari 2011 naar Superdevoluy, alleen op sneeuwhoogte.nl staat dat er 60cm op de berg ligt en 25 in het dal… en het is hartstikke bewolkt en grauw!! weet iemand of dat er nog meer sneeuw aankomt ??

We zullen zien Anne. Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hoop ook dat er heel stiekem deze vrijdag ook nog wat sneeuw valt.

Ik denk dat ik inderdaad toch nog heel erg mazzel heb. Vooral hoger op zullen de condities goed zijn aangezien daar ongeveer een halve meter gaat vallen vandaag. En de weersvoorspelling is ook niet slecht. Rond het vriespunt en zon! Het begint te kriebelen!

Mooi zo! Mocht ik je niet meer spreken Bart; superveel plezier, ski niet alle sneeuw weg, want over drie weekjes wil ik ook nog wat overhebben! :-)
Geniet ervan!!!

Kijk uit dat je niet teveel geld uitgeeft he Bart! Je hebt het al niet zo breed!

@Johan487: Bah, wat ben jij een misselijk figuur zeg! Walgelijk gewoon! Jij hebt echt de intelligentie van een garnaal, zo niet minder!

@Johan487: Misschien kun je beter een nieuw topic starten: ‘Hoe-verziek-ik-vakantievoorpret-voor-anderen’…dan kun je daar je gang gaan met je trieste gezeur.

Misschien sta je er niet helemaal bij stil, maar er zijn hier ook veel mensen op het forum die hun vakantie al geboekt hebben en voor het eerst naar SD gaan, die door jouw gemier behoorlijk in de mineur kunnen raken over hun vakantie. In je posts ben je wel zo akelig negatief dat je het voor deze mensen aardig kunt verzieken, terwijl Superdevoluy een prima gebied is, met leuke brede pistes, waar normaal gesproken sneeuw genoeg ligt (ook nu trouwens, de pistes zien er prima uit).
Ik ben er vorig jaar geweest en als het echt zo verschrikkelijk negatief zou zijn zoals jij doet voorkomen, zouden wij niet meer teruggegaan zijn. Maar nee, onze hele groep was het er unaniem over eens dat het een leuk gebied is voor een week en dat we allemaal weer terug wilden.

Dus als niets anders kunt dan afzeiken, afkraken en mensen belachelijk maken (want jouw laatste post is werkelijk vér beneden peil, zo ga je gewoon niet met anderen om!!), kun je misschien beter wegblijven van fora, want hier dien je niemand mee, behalve misschien jouw eigen trieste ego.

En voor iedereen die naar Superdevoluy gaat: maak je geen zorgen, laat je vakantieplezier niet verpesten, want Superdevoluy is een hartstikke leuk gebied, waar je heerlijk kunt skieën voor weinig geld!! Laat figuren als Johan maar een stoot geld extra betalen voor die paar extra kilometertjes…wij gaan gewoon een superleuke vakantie tegemoet!

Hoi Anne, bedankt voor je reactie. Het doet me goed!

Wie van jullie kan er ook zo om de opmerkingen van Johan487 lachen? Die snowboarder met zijn zwart-groen-bruin-wit gestreepte/geblokte jas wordt steeds bijdehanter en verziekt bijna ieder topic waar hij op reageerd. En dat voor een geregistreerd lid. Kan hij niet verwijderd worden?

het mooiste is nog hoe jullie je op de kast laten jagen

google eens op trollen

Mag het eigenlijk niet zeggen, want dan verlaag ik me tot zijn niveau, maar hoop eigenlijk dat ons aller johan 487 met een aantal gebroken botten en wat overige permanente schade weer thuis komt van zijn wintersport… neem tenminste aan dat je wel gaat met jouw brede budget Johan? Mooie stumperd!

Waarom geven jullie zo iemand zoveel aandacht ??? niet doen…

Anoniem van 16:35 heeft een punt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

Quote uit het artikel van Anoniem: "De trol zeurt, zuigt, zeikt en zevert met geen ander doel dan verstoren"

Zou inderdaad goed kunnen!! :-)

Bedankt Anne, ik verwacht een heerlijke vakantie als ik naar de webcam beelden zie. Ik laat het nog wel weten. En mensen laten we geen moeite meer verspillen aaan die gozer. Ik ga een heerlijk low budget vakantie hebben en daar heeft hij het schijnbaar moeilijk mee. Laat hem lekker huilen;)

Het wordt steeds leuker!

Inderdaad Bart, ik zag vanmiddag de webcam en de pistes zagen er weer schitterend bijgesneeuwd uit!! Prachtige beelden!! Veel plezier, we horen graag je verslag!

Vergeet niet om naar de Sommarelpistes linksbovenin te gaan, die zijn supermooi! En als je daar in de loop van de middag bent, is er haast niemand, heb je de hele piste voor jezelf!

Ik ben wel eens benieuwd welk vakantiebudget Johan heeft en naar waar hij daar allemaal mee gaat…

laatste dag geskied / board vandaag. Vanaf morgen gaat die sommatel lift open voor de rest is alleen de vondelinge naar 2200 meter ongeveer open. Het sneeuwt al sinds gistermiddag! Helaas morgen weer terug. Fijne vak nog iedereen

Vondellinge = gondelift:p autocorrectie :p

Plaats een reactie