boekings tip voor Sunweb, met kortingscode

ik heb zojuist eindelijk mijn wintersport geboekt voor 4 personen, nu ben ik nogal van het uitzoeken en voornamelijk van kortingscodes etc.

ik wil dan ook voor de Nederlandse mensen die tijdig met Sunweb wil boeken de volgende tip meegeven.

kijk even op sunweb.be hier staan veelal dezelfde reizen maar momenteel betaal je daar geen boekingskosten scheelt je toch al snel 40 euro.

nu kan je tot eind november ook nog de code: vroegboek100 gebruiken, hier krijg je dan nog eens 100 euro korting bovenop de reissom.

dit scheelde ons 140 euro totaal, dat is met zijn 4e toch al snel een 35 euro pp en dat is weer mooi te besteden voor een deel van de tol en diesel kosten ;) met vrijwel niks doen.

wij hebben nu dus voor 8 dagen een 4 kamer appartement met 2 badkamers officieel voor 6 tot 8 personen en een 6 daagse skipas voor Galibier Thabor voor 224 euro pp, goede deal al zeg ik zelf ;)

overigens loont het ook om gewoon nog even te vergelijken op sunweb.de die kan af en toe ook voordeliger zijn, maar moenteel is de .BE variant het goedkoopste!

voor mij is het nu dus aftellen :)

don't count the days, make the days count !

Als ik die code invul (op sunweb.nl) geeft hij aan dat deze code niet geldig is :/ misschien alleen op sunweb.be?

#proudtobepartofleswintersporters

@vic2000

Klopt deze heb ik ook geprobeerd bij sunweb.nl maar deze is echt alleen te gebruiken op .be

Ik denk wel als je persoonlijk contact opneemt met .nl dat ze die 100 euro korting ook wel op .nl geven als je dit uitlegt, echter heb je wel nog de boekingskosten die je bij .be ook niet hebt ;)

Het aanbod wordt overigens wel verspreid over .nl .be .de

Ik had de kamer geboekt en daar was er nog voor moment van boeken nog maar 1 van beschikbaar, na het boeken was hij uitverkocht op .be en ook op de andere domeinen, dus Het aanbod verspreid zich wel over alle domeinen samen.

Dus of ze nu de korting op .be of .nl geven, hun inkoop is bij alle domeinen hetZelfde zo ook de marge dan.

Als je overigens met de bus wil gaan moet je wel even goe slikken Vantevoren als je op .be wil gaan, ik geloof dat de enige Nederlandse opstapplaatsen daarvoor in Eindhoven en Maastricht zijn, de rest in Belgie.

don't count the days, make the days count !

nog mensen die hier iets aan hebben gehad?

zo ja, wat heb je geboekt en voor wanneer?

don't count the days, make the days count !

@vic2000
Als je overigens met de bus wil gaan moet je wel even goe slikken Vantevoren als je op .be wil gaan, ik geloof dat de enige Nederlandse opstapplaatsen daarvoor in Eindhoven en Maastricht zijn, de rest in Belgie.

Droopy-d op 12 aug 2015 23:46

Bedankt voor de tip,
maar weet je zeker dat opstappen in Rotterdam niet mogelijk is via sunweb.be

Dit kan je volgens mij per gebied tijdens de boeking of bij praktische informatie bekijken.

Anders toch even sunweb.nl contacteren en vragen naar de kortingsmogelijkheden ten opzichte van .be

don't count the days, make the days count !

Heb je ook opgelet kwa standaart vroegboekkorting dat is bij NL bij mij nu op de factuur namelijk 80 euro samen met geen reserveringskosten is bij NL 25 euro en de actie van 50 euro korting nu komt dat bij mij uit op 155 euro.
Als de BE site ook een standaart korting heeft ga ik gelijk bellen want dan scheelt het toch wel 50 euro! :)
Maar moet dit eigenlijk wel eerst weten voordat ik bel :P @Droopy-d

@Freerider

op moment van boeken heb ik beide site’s langs elkaar gehad, ik heb nu voor het gemak ook even een random vakantie gepakt wel dezelfde accomodatie gepakt zelfde datum aantal personen etc.

.NL komt uit inclusief 20 euro korting op: 1043.50 euro word bij het overzicht niet gesproken over nog een extra vroegboek korting

.BE komt uit inclusief 20 euro korting & 100 euro vroegboek met code op: 916 euro

dit is allemaal puur bekeken van de berekening die verschijnt na het aanklikken van een prijs in het boekingsoverzichtje.

bij .NL worden wel in ditzelfde overzicht 25 euro aan reserveringskosten gerekend en 2.50 voor het calamiteitenfonds.

ik heb overigens bij mijn boeking in het opmerkingsveld nog gemeld dat de code: zininwinter_50 het niet deed.

hier kreeg ik de volgende reactie op:

Beste Meneer …

De code die je opgeeft is een code van Sunweb Nederland. Gezien Sunweb Belgie en Sunweb Nederland onafhankelijk van elkaar werken, is deze helaas niet inzetbaar.

opzich nette reactie echter het onafhankelijk werken klopt niet echt, wanneer ik mijn vakantie had geboekt was er nog maar 1 beschikbaar, nadat ik deze dus had geboekt sprong hij ook netjes op uitverkocht in het overzicht, echter zo ook bij .NL & .DE dus totaal onafhankelijk zijn ze dus niet van elkaar ;) de pakketten die men verkoopt via alle 3 de domeinen worden dus ook over alle 3 de domeinen verdeeld.

don't count the days, make the days count !

Ik heb even gekeken mijn kamer is niet meer beschikbaar dat wist ik al en de prijs les clarines in NL was 599 en in BE 609 plus waren de skipassen vreemd genoeg ook duurder 54 inplaats van 48 wat uitkomt op 32 euro duurder in totaal.
Al met al 18 euro goedkoper via de BE site met de actiecode vroegboek 100.
Ik heb gebeld met Sunweb maar die gaven aan dat het 2 verschillende bedrijven in uitvoering zijn en dat ze beide verschillende prijzen hanteren en actiecodes dus ze kon niets voor me doen, verder ook niet geprobeerd gezien ik al 2 actie codes in plaats van 1 heb gehad dus…dont push my luck :P !
Dus mensen in NL bespaar 70ct en ga niet bellen kan ik als tip geven :D

Waarschijnlijk zal het denk ik per accomodatie en per geval verschillen, toch de tip om even de berekening op beide sites naast elkaar te leggen natuurlijk, bij mij scheelde het aardig wat namelijk.
@Freerider waar gaat de reis naartoe ?

don't count the days, make the days count !

@Droopy-d
Wij gaan volgend jaar voor het eerst naar Les Troi Vallees! (Les Menuires) heb er veeeeel zin in!
Ben nu al een keer in Les Sybelles, Paradiski en Espace Killy geweest maar ben heeeeel erg benieuwd hoe L3V eruit ziet en hoe het gaat bevallen.
Ik ben en tourboarder die als doel heeft zoveel mogelijk pistes af te knallen en nooit twee keer naar hetzelfde gebied gaat ik wil graag ontdekken :D

@Freerider gaat je zeker bevallen om tochten te maken. Vorig jaar in April geweest en heb nu mijn boeking voor volgend jaar al terug gemaakt, de keuze voor in Januari daarintegen moet nog gemaakt worden :)

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

@Arno11 misschien is dit wat? https://www.wintersport.nl/forum/topic/199234

Gewoon nog een week naar L3V. Beter kan niet.

@Arno11 misschien is dit wat? https://www.wintersport.nl/forum/topic/199234

Gewoon nog een week naar L3V. Beter kan niet.

GiGi op 17 aug 2015 20:11

Bedankt voor het aanbod, ik had namelijk al een datum geprikt, 16-23 Januari :)

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Bij Sunweb NL zaten we gelukkig nog in de bedenktijd waardoor we hem alsnog voor 107.50 goedkoper komden boeken bij .be. Ook bij ons werd gezegd dat ze individueel van elkaar werken. Het viel ons verder op dat de kamer p.p. 10 eurp duurder was bij .be.

#proudtobepartofleswintersporters

@vic2000

Je hebt dus de reis geannuleerd bij .NL in je bedenk periode en hem opnieuw geboekt bij .BE ?

Wat was de reactie van .NL toen je hebt aangegeven te annuleren om bij .BE met een hogere korting te boeken, begrip of alleen dat het 2 aparte organisaties zijn ?

don't count the days, make the days count !

Plaats een reactie