Gezocht: stel/koppel/duo dat 3 dagen mee wil naar Ischgl

Voor een nieuw videoproject zijn we op zoek naar een stel dat een paar dagen met ons op pad wil in Ischgl. Vervoer, verblijf en liftpas zijn voor onze kosten. Vertrek is op zondag 16 of maandag 17 december. Op woensdag 19 of donderdag 20 december ben je weer terug in Nederland.

Wil jij met ons mee naar Ischgl? Stuur dan een korte video van jou en je reisgenoot (relatie, beste vriend, het maakt niet uit) vóór 30 november naar redactie@wintersport.nl en vertel ons waarom uitgerekend jullie een paar dagen met ons naar Ischgl willen. Uit de inzendingen maken we op vrijdag 7 december de winnaars bekend.

Leuke actie.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Helaas, ga dan net terug naar nl.

Ik ga de partner eens polsen!

Pray for Snow!

Ik wens toch minstens een specificatie van “het verblijf”. Een suite in het Arthotel is natuurlijk wel het absolute minimum om de portretrechtjes af te staan ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Telt een gespleten persoonlijkheid ook?

Vroeger was ik schizofreen, maar sinds het goed met ons gaat, gaat dit niet meer lukken als eenling ;)

Born to Ride

Toffe actie! Ik weet al precies wie ik hiervoor ga vragen! 😎

Leuke actie! Wat is precies de bedoeling? Filmpjes maken? En wordt er dan een bepaald niveau qua skiën verwacht (al dan niet in sierlijkheid, haha)? En wat wordt er verwacht van het inschrijffilmpje? Het lijkt mij erg tof!

Moet je kunnen:
A boarden
B skiën
C beide
D niet noodzakelijk

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Leuk☃️

Jammer dat deze actie zo laat bekend gemaakt wordt, dat 7 december pas bekend wordt gemaakt wie de gelukkigen zijn want op die manier is het voor mij en denk ook voor vele andere niet mogelijk om alles rond te krijgen kwa vrij zijn van werk en/of op het thuisfront alles geregeld te krijgen…
Dus als dit een vervolg krijgt lijkt mij dit een puntje om mee te nemen😉

LA NORMA😍☃️

Het idee is dat we twee wintersporters volgen in het skigebied/ in het dorp/ tijdens de reis, om zo een leuke reportage te maken. Beetje ski- of snowboardervaring is dus wel handig, maar je hoeft absoluut niet technisch perfect naar beneden te komen.

Moeten ze dan al bekend zijn in Ischgl, of juist niet?

Is het niet handiger om gewoon ter plaatse wat Nederlanders aan te spreken die er toch al zijn?

Annoying skiers since 2003

Mijn après-ski techniek is wel feilloos!

Leuk geweest! Maar echt net die dagen al iets anders geboekt… Anders had het zeker een leuk idee geweest!

Ben benieuwd naar de video!

Nu gaan wij op maandag 17 December op eigen gelegenheid naar Oostenrijk en hebben dinsdag en woensdag nog niets geboekt; daarna hebben we een verblijf in Leogang. Is het dan ook mogelijk om je aan te melden (dat we elkaar dus dinsdagochtend zien in Ischgl) of is de reis ook verplicht onderdeel van de beleving/video?

Het idee is dat we twee wintersporters volgen in het skigebied/ in het dorp/ tijdens de reis, om zo een leuke reportage te maken. Beetje ski- of snowboardervaring is dus wel handig, maar je hoeft absoluut niet technisch perfect naar beneden te komen.

Arjen op 16 nov 2018 13:14

wat moet de leeftijd zijn?

Ik ben er sowieso vanaf 27 december tot en met 31e :p

Al mijn ski- / snowboardmaatjes kunnen niet (work work work). Dussssssss, wie heeft er zin om samen aan te melden?;-)

Haha ik heb hetzelfde (ik zou heel graag willen, kan ook prima vrij regelen), maar heb alleen maar mensen om me heen die dat niet voor elkaar krijgen.

Best jammer, ik ben namelijk echt geknipt hiervoor en wel om het volgende:

  • ik ben een hele gemiddelde skiër (type: “als hij er naar beneden komt, dan lukt het mij ook wel”)

En dat was het eigenlijk wel ;). Dus mocht er geen duo te vinden zijn en jullie je heil willen zoeken in 2 losse mensen dan stuur ik zo alsnog een video, maar ik ben bang dat jullie allang genoeg inzendingen hebben.

Ik vind het idee om bezoekers mee te nemen echt heel cool.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Roy83 Onze voorkeur gaat uit naar een duo. @Skiskiskiskisneeuw Minimaal 18 jaar of ouder. @sterko Het maakt niet uit of iemand bekend is in Ischgl of niet.

Kom maar door met die inzendingen!

@svennoo en ik zien dit wel zitten!

Het lijkt mij wel leuk en ik ben nog nooit in Ischgl geweest, dus een leuke gelegenheid om dat te ontdekken, maar mijn vriendin kan geen vrij krijgen voor die data.

Als jullie nog een reportage over Zermatt of (Hoch)Sölden willen maken, houden we ons aanbevolen. We hebben al 4* hotels direct aan de piste, met half pension geboekt. Is jullie budget toereikend om dat te vergoeden? ;)

Annoying skiers since 2003

Waar hangt de vertrekdatum/thuiskomstdatum van af?

@svennoo en ik zien dit wel zitten!

mvl20 op 22 nov 2018 14:15

Is dat zo?

Carnas on Tour

@StretchMaster van een aantal zaken. Of het vertrek is op zondagmiddag, of op maandagochtend.

Aanmelding zit in de mailbox :)

Pray for Snow!

Hoi Arjen, ik ben niet zo van het filmen maar Mirte en ikzelf zouden best graag meedoen. Samen meer dan 100 weken ski ervaring, grotendeels piste maar als het goed is ook ernaast. Qua data zijn we best flexibel ook qua vervoer. Locatie zijn we nog nooit geweest dus we staan er neutraal in.

Kom maar op me dat voorstel😀

Gr. SPAM

*bericht bewerkt door SPAM op 25 nov 2018 22:19

@Arjen: helder, inmiddels heb ik een compaan gevonden dus de video komt eraan!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

De aanmeldingen komen inmiddels binnen. Nog een paar dagen om je video in te zenden!

Onze aanmelding is ook verstuurd. Krijgen we nog een berichtje als ie goed ontvangen is? Zou zonde zijn als ie in jullie spambox blijft zitten en we dat niet doorhebben :)…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie