Gerlos van 5 tm 12 februari 2011

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Brabant groet Twente!!! Van 1 tot 6 februari…Boaskes on tour!!!

Wie treden er op in de Little London Gerlos

5 februari - feest met Peter
6 februari - Rob Toonen, dj 538
7 februari - het feestteam
9 februari - Wolter Kroes

Even ter info! hihi…

Lets start in Little London, zaterdagavond!!

Kom erbij haha!!

Twente groet Brabant terug, dan zien we elkaar de 5e!! haha…

Little London dus…Haha zal een feest worden als ik die Feest Peter zie! Maar altijd handig als iemand de agenda beheert! Sjee, over een week is het al zover!

Zó handig die dames! Haha, wordt ook lid van de hyves, leuk leuk! Hoest met de sneeuw? Jullie ook zoon zin? Wij wel… even volhouden nog!

Hierbij het weerbericht van Piet!!:
Sneeuwhoogte dal berg
Gerlos 50cm 85cm
Laatste sneeuwval woensdag 26 januari. Pisteconditie: zeer goed, sneeuwconditie: poedersneeuw. Afdaling tot dal zeer goed.

Weersvoorspelling mn mx wnd
zon -10° -5° 1W
Vrij zonnig, windstil. 5% kans op neerslag. (Sneeuwhoogte zie hierboven).
maa -10° -5° 0NW
Vrij zonnig, windstil. (Sneeuwhoogte zie hierboven).
din -11° -3° 1W
Vrij zonnig, windstil. 10% kans op neerslag. (Sneeuwhoogte zie hierboven).
woe -9° -2° 1NW
Vrij zonnig, windstil. 5% kans op neerslag. (Sneeuwhoogte zie hierboven).
don -7° 1° 1NW
Vrij zonnig, windstil. 10% kans op neerslag. (Sneeuwhoogte zie hierboven).
vri -5° 1° 1W
Gaat dus helemaal goed komen… Nog 5 nachtjes slapen!!

6 dus!

Wij hebben er zin in. 2 - 6 Feb Gerlos met 5en!

Deze week gaat het gebeuren! Ben al aan het inpakken…Liters zonnebrand, zonnebril, t-shirts…Sneeuw is nu wel goed alleen hoop niet dat de zon alles weg brandt voordat wij komen…Ach dan is er nog meer tijd over voor de après ski!

Nu de tas al aan het inpakken!? Das mooi op tijd! Voor het geval je wat vergeet, ze hebben daar ook vast winkels hoor! ;-) Wat ik uit bronnen heb vernomen, is het weer top vandaag -4 en een fraai zonnetje!! Mooi Mooi!

Ja Chrizz heb al een half jaar gewacht op deze week dus nu kan ik echt niet meer wachten haha…In ieder geval geruststellende gedachten dat ze iig daar ook wat anders te koop hebben hetgeen je bij CinCin en Little Londen kan krijgen! Zonnetje klinkt altijd goed!!

Wij komen ook met 5 vrienden! Ligt er genoeg sneeuw en wordt het geen papsneeuw? Ben bang dat alles wegsmelt?! The Little London en Cin Cin zijn de leukste en beste tenten heb ik gehoord!

Temperaturen zijn komend weekend erg hoog dus kan net zo goed mijn zomerkoffer meenemen…Het vriest wel in de nacht dus kunnen ze aardig de pistes weer repareren…

in hotel bij München aangekomen, morgen gerlos!

Hey goed om tehoren dat zovee lmensen zijn gegaan.
ik zou het leuk vinden als jullie wat van deze ervaring willen delen op mijn site http://www.gerlos-chalet.com

Plaats een reactie