Nieuwe website: feedback en bugs

Is er nu echt niemand die ook problemen heeft met de “inbox”.🤨

Zoniet, is er dan misschien iemand die mij kan helpen???🤔

Sinds de laatste release werkt inbox totaal NIET meer , ik kan wel namen intypen bij de zoekfunctie op die pagina maar bij het aanklikken van de gevonden naam doet hij NIETS meer.

dan58 op 22 aug 2020 18:46

Ik heb je al willen helpen @dan58 maar schijnbaar wil je niet geholpen worden…🥶

LA NORMA😍☃️

@Piefke 't is maar Wat jij onder " helpen" verstaat.🤔

Ik zou 't je effe in PB willen uitleggen maar dit kl.te ding werkt niet.😣🙄😱

Zelfs mijne maat @bartvwg laat niks van zich horen.😥

*bericht bewerkt door dan58 op 22 aug 2020 20:59

Born to run. B.S.

@Piefke 't is maar Wat jij onder " helpen" verstaat.🤔

Ik zou 't je effe in PB willen uitleggen maar dit kl.te ding werkt niet.😣🙄😱

Zelfs mijne maat @bartvwg laat niks van zich horen.😥

dan58 op 22 aug 2020 23:36

Jammer dat je nu met de verkeerde reactie pronkt🥶

Ik heb je overigens al een pb gestuurd😁

LA NORMA😍☃️

@Piefke 't is maar Wat jij onder " helpen" verstaat.🤔

Ik zou 't je effe in PB willen uitleggen maar dit kl.te ding werkt niet.😣🙄😱

Zelfs mijne maat @bartvwg laat niks van zich horen.😥

dan58 op 24 aug 2020 10:06

Kiekeboe! 😁

Bla, bla, bla.

@Yo-han mijn inbox is nog leger dan leeg. Ook na al de tips. Privé berichten sturen gaat ook helemaal niet. @dan58 als je me wil bereiken: mail naar bartvwg@gmail.com ;)

Bla, bla, bla.

Ook bij mij blijft het probleem" onopgelost".

Ik denk dat @Yo-han het advies van @Piefke heeft opgevolgd en me heeft verbannen.🤔🤨

"Twee Belgen " niet interessant voor Wintersport NL. ???

Born to run. B.S.

PS :

Misschien dat enkele techneuten van het “Wielrennerstopic” wel een oplossing vinden voor een NIET-GERELATEERD fietsprobleem?😃😁😉

Born to run. B.S.

Ook bij mij blijft het probleem" onopgelost".

Ik denk dat @Yo-han het advies van @Piefke heeft opgevolgd en me heeft verbannen.🤔🤨

"Twee Belgen " niet interessant voor Wintersport NL. ???

dan58 op 26 aug 2020 09:46

Helaas hebben we niet de tijd om fulltime belgische inboxen te debuggen. En als je verbannen was zou je hier niet meer posten toch? Maar zodra we tijd hebben en ook daadwerkelijk een idee wat er mis is kijken we er nog even naar. Nu heeft niemand een idee wat het zou kunnen zijn.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 26 aug 2020 13:43

MAND!

@dan58 Verder is je probleem nu wel bekend en hoeft dit niet meer gemeld te worden in dit topic. Laten we dit nu verder gebruiken voor nieuwe meldingen. Aan het inbox probleem wordt gewerkt.

MAND!

Géén probleem @Yo-han

Maar dan had je dit ook even kunnen laten weten, niet? ( dat er aan gewerkt wordt)🤔
Sinds 19 /8 ll reageer je NIET meer nadat jij vertelde dat 't moest opgelost zijn.🤨

Born to run. B.S.

Het is maar waar je je druk om maakt dan58… drama zeg.

Mr. Slow

@dan58 Ik zal wat van mijn VRIJE tijd vrij maken om jou PERSOONLIJK up to date te houden van het INBOX probleem. Moet de rest van de site maar EVEN wachten.

We heb overigens misschien iets gevonden! Dus wie weet.

*bericht bewerkt door Yo-han op 26 aug 2020 13:44

MAND!

@dan58 Ik zal wat van mijn VRIJE tijd vrij maken om jou PERSOONLIJK up to date te houden van het INBOX probleem. Moet de rest van de site maar EVEN wachten.

We heb overigens misschien iets gevonden! Dus wie weet.

Yo-han op 26 aug 2020 14:08

Kan dat niet via een PB?

Übung macht den meister!!!

Kan dat niet via een PB?

RFKANGOO op 26 aug 2020 15:34

Die kan @dan58 niet openen🤣

*bericht bewerkt door Francina op 26 aug 2020 15:39

Oke iedereen nu on-topic. bugs en feedback

Click. Click. Peace

Nieuwe blogs komen niet in de forumlijst (wat vroeger wel het geval is). Of zie ik dit verkeerd?

@Yo-han mijn inbox is nog leger dan leeg. Ook na al de tips. Privé berichten sturen gaat ook helemaal niet. @dan58 als je me wil bereiken: mail naar bartvwg@gmail.com ;)

bartvwg op 27 aug 2020 08:47

@Yo-han Geen idee wat je/jullie gedaan hebben maar het werkt weer. Thx. 🙂👍
Ook bij @dan58 , hè Danneke? 😁

*bericht bewerkt door bartvwg op 27 aug 2020 08:49

Bla, bla, bla.

Nieuwe blogs komen niet in de forumlijst (wat vroeger wel het geval is). Of zie ik dit verkeerd?

Merci24 op 27 aug 2020 09:24

Klopt (nou jij eigenlijk, klopt niet) hier wordt aan gewerkt

Click. Click. Peace

Als ik in een weblog bovenaan op reacties druk gaat ie niet naar de reacties. Als ik bij verschillende blogs kijk werkt het bij de ene wel en de andere niet.

Übung macht den meister!!!

Als ik in een weblog bovenaan op reacties druk gaat ie niet naar de reacties. Als ik bij verschillende blogs kijk werkt het bij de ene wel en de andere niet.

RFKANGOO op 30 aug 2020 11:07

Als je vanaf een andere pagina komt dan het weblog zelf heeft dat vaak te maken met de hoeveelheid afbeeldingen in het weblog. Op het moment dat je naar de reacties klikt springt hij naar de juiste scroll positie maar doordat er nog afbeeldingen geladen worden springen de reacties daarna weer omlaag. Is een bekend issue en zal zeker een keer opgepakt worden zodra we daar tijd voor vinden.

MAND!

Als ik in een weblog bovenaan op reacties druk gaat ie niet naar de reacties. Als ik bij verschillende blogs kijk werkt het bij de ene wel en de andere niet.

RFKANGOO op 30 aug 2020 11:07

Als je vanaf een andere pagina komt dan het weblog zelf heeft dat vaak te maken met de hoeveelheid afbeeldingen in het weblog. Op het moment dat je naar de reacties klikt springt hij naar de juiste scroll positie maar doordat er nog afbeeldingen geladen worden springen de reacties daarna weer omlaag. Is een bekend issue en zal zeker een keer opgepakt worden zodra we daar tijd voor vinden.

Yo-han op 30 aug 2020 11:27

Ik heb niet het idee dat dat het is. Als de pagina volledig is ingeladen en ik van boven naar beneden scrol en weer terug naar boven en dan op reacties klik gebeurt er niks. Het is ook steeds bij de zelfde pagina waarbij het niet of wel werkt.
https://www.wintersport.nl/weblog/28/08/2020/tour-de-france-…
Bij deze werkt het niet.
https://www.wintersport.nl/weblog/26/08/2020/dalende-sneeuwg…
Bij deze werkt het wel.

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO Je hebt gelijk dit is een andere bug. Maar gelukkig staat er voor deze bug al wel een fix klaar. 🥳

MAND!

Als je een in topic een nieuwe reactie plaatst en je klikt het hartje aan dat je het topic wil volgen, maar je blijkt dat topic al te volgen krijg je een foutmelding bij het plaatsen van het bericht. Er staat dat je bericht niet is geplaatst en niet is opgeslagen, terwijl het wel geplaatst is. Dit resulteert dan dan dubbele reacties.

Born to Ride

Ik krijg in deze topic:https://www.wintersport.be/forum/topic/524618 de melding dat mijn bericht ‘automatisch gemarkeerd is als spam’
Ik heb er helemaal geen bericht geplaatst.

Bla, bla, bla.

null

Bla, bla, bla.

@bartvg Haha, is niet voor jou. Het bericht dat er stond is gemarkeerd als spam. Zodra een moderator het goed of afkeurt verdwijnt de melding.

MAND!

@bartvg Haha, is niet voor jou. Het bericht dat er stond is gemarkeerd als spam. Zodra een moderator het goed of afkeurt verdwijnt de melding.

Yo-han op 07 sep 2020 14:49

Oef, ik ben nog niet dement dus. :D

Bla, bla, bla.

Sinds de post van @matthias123 ben ik reuze benieuwd naar Arolla, alleen kan de gebiedspagina niet bezoeken (met iOS, op zowel iPad als telefoon).
https://www.wintersport.nl/skigebieden/arolla

Alle andere werken wel. Tenminste, voor zover ik dat getest heb.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Roy83 Probleem gevonden en opgelost. Gaat met de volgende release mee vandaag of morgen.

MAND!

Sinds de post van matthias123 ben ik reuze benieuwd naar Arolla

Roy83 op 08 sep 2020 13:50

Ik zou in het najaar ons Youtube kanaal goed in de gaten gaan houden dan ;-)

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 08 sep 2020 13:57

Plaats een reactie