BEWintersporte is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
valuta verschil Portes du Soleil

valuta verschil

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

• petra4 25 oktober 2016 · 15:55
    Klopt het dat je aan de zwitserse kant van Portes du Soleil meer betaalt voor je zesdaagse skipas dan aan de franse kant? In dat geval kun je ze toch beter online bestellen in bijvoorbeeld Chatel? Je krijgt ze dan thuis gestuurd en je kunt ze dan toch in het hele gebied gebruiken? Toch vind ik het niet logisch klinken. Waarom doet iedereen dat dan niet (of juist wel?)
  • GiGi 25 oktober 2016 · 15:58
    Moet je - als je ze in Châtel bestelt - niet de eerste keer in Châtel door het poortje dan? Meestal hebben ze zo'n soort constructie om dit soort work-arounds te vooorkomen...
    There's no business like snow business - gigiski.com
  • petra4 25 oktober 2016 · 16:04
    Ja? Is dat het? Wij zijn nog nooit in dit gebied geweest, dus ik weet het niet...
  • GiGi 25 oktober 2016 · 16:07
    Zo werkt het in Breuil-Cervina (ITA) en Zermatt (SUI) in ieder geval wel.
    There's no business like snow business - gigiski.com
  • rmgb 25 oktober 2016 · 16:37
    Portes de soleil werkt ook zo.
  • petra4 25 oktober 2016 · 16:42
    Oh, oke, dan snap ik het. Dan moeten we toch maar iets meer betalen.
  • JvanD 7 november 2016 · 12:21
    Wij zaten 2 jaar geleden in Torgon (zwitserland) zijn naar Chatel gereden en voor 10 man een skipas gekocht voor gehele gebied en de pas 1e dag in Torgon gebruikt zonder problemen.
  • petra4 7 november 2016 · 13:40
    Oh? Dus dat kan dus toch wel? Meer mensen hier ervaring mee?
  • Laurankl 7 november 2016 · 14:09
    Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ze prijs van de skipassen gelijk trokken. Je zou even de prijzen kunnen googlen voor komend seizoen, heb je het zo gezien!
  • petra4 7 november 2016 · 14:12
    Ja, dat heb ik al gedaan. De zwitserse prijzen zijn duurder!

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.