BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Skien naar hotel? Gerlos

Skien naar hotel?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

• jessehuijers 22-01-19 15:38
    jessehuijers 22 januari 2019 · 15:38
    Ik ben benieuwd of je met de dalafdaling van de Dorfbahn of Isskogelbahn, de aansluiting (skiend) kan maken naar de haberlift (sleper), om zodoende naar Haus Dorfblick (hotels rechts naast de Haberlift) te kunnen skien?
  • phicoh 22-01-19 17:09
    phicoh 22 januari 2019 · 17:09
    Ja, er staat zelfs een route van de Dorfbahn afdaling naar de Haberlift in getekend. Let wel op dat het niet de meest prettige dalafdaling is. Prima als je goed kan skien, maar ik denk dat je er aan het eind van de dag veel mensen geen plezier mee doet.
  • jessehuijers 22-01-19 18:26
    jessehuijers 22 januari 2019 · 18:26
    Ja, er staat zelfs een route van de Dorfbahn afdaling naar de Haberlift in getekend. Let wel op dat het niet de meest prettige dalafdaling is. Prima als je goed kan skien, maar ik denk dat je er aan het eind van de dag veel mensen geen plezier mee doet.phicoh op 22 jan 2019 17:09

Bedankt voor je reactie! Is maar een klein stukje vanaf de afslag richting haberlift toch?
  • phicoh 22-01-19 19:09
    phicoh 22 januari 2019 · 19:09
    Klopt. Ik wilde alleen maar even aangeven dat de dalafdaling vanaf het Dorfbahn middenstation steil en aan het eind van de dag hobbelig kan zijn.

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.