Ideale gebied voor beginnende snowboardster

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Goede avond,

Ik heb een vraag die ik graag aan jullie voor wil leggen.
In de komende carnavalsvakantie(1 maart) wil ik met mijn vriendin voor haar eerste keer op wintersport gaan. Zelf heb ik een seizoen lang in crans montana gewerkt waardoor ik wel aardig de berg af kan komen.

Verder heb ik door mijn studie(Lees: financiele mogelijkheden) niet vaak op wintersport geweest. Alleen naar 3V en portes du soleil.
Wie kan mij een ideaal gebied noemen waar een beginnende boardster goed haar ei kwijt kan. Dat ik vervolgens nog wat tourtjes kan maken is natuurlijk mooi meegenomen :)

Ik zat zelf te denken aan hinterglemm of Obertauern. Van de laaste begreep ik echter dat daar wel lastige pistes zijn.

Ik hoor graag jullie mening!!

Ik ben 5 keer in skicircus geweest en de eerste keer was mijn tweede wintersport ooit, toen had ik geen les maar kon wel aardig uit de voeten als beginnend boarder. Het jaar erna weer daar geweest en toen wel weer een hele week les genomen. In totaal ben ik nu zo’n 13 weken verder en ben er vorig jaar ook weer geweest. Skicircus is een mooi gebied met voor ieder niveau genoeg uitdagingen! Het blijft voor mij een gebied waar ik zo weer naar toe zou gaan.

Obertauern ken ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen.

🏂

Ik zou wel adviseren om lessen te volgen overigens! Dan zie je ook een deel van het ggebied en kom je met les op pistes die je dus later zelf kan gaan nemen…

🏂

Plaats een reactie