Val Thorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Skifan heeft ook aangegeven dat hij vanaf het begin in Val Tho zal zijn. 123_456 komt dit jaar wat later.

Volg mij op Twitter @SkieurVT

Schijnt eindelijk wat kouder te gaan worden volgende week, en misschien ook wat sneeuw. Zullen ze het halen voor de opening?

Zijn wel volop bezig met een aantal pistes ski-klaar te maken. Maar veel gaat er volgend weekend alleszins nog niet open zijn.

Ze halen het ;-) Ze spuiten snachts al hopen op… kijk naar de tete ronde piste (webcam chalet de la marine)…

De opening staat voor de 19e toch? Nog 4 dagen om van een zomerse weide een piste te maken: gaat 'em niet worden zoals het er nu bij staat…

I even pee standing sideways...

Kick-off van Sunweb is het weekend van 26/27 november. dus ze hebben nog even.

26e komt soieso wel goed… 19e word lastig… maar ze zullen wel een aantal pistes openen…

Ga zelf 16/17/18 december dus heb nog even.

Ga zelf 16/17/18 december dus heb nog even.

Snowfever op 15 nov. 2011 11:44

Ik ben er ook dat weekend… eerste keer naar Frankrijk, normaal altijd Oostenrijk(ook dit seizoen, maar pas in Maart).

ben benieuwd naar de wintersport in Frankrijk.

Hoe is trouwens de Apres Ski in Val Thorens in December? Ik heb eens in oostenrijk gezeten in het voorseizoen en toen was er niet veel aan. Ik heb best hoge verwachtingen van de apres ski in Val Thorens, maar is deze in December al op gang?

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

@martin hoe ga je heen? Heb zelf bij Sunweb geboekt. Er is dus zeker 1 bus met Nederlanders.

@Snowfever, ik heb ook via sunweb geboekt, met de bus. ik vertrek vanuit Eindhoven… waarschijnlijk zelfde bus zeker?

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

@Martin denk van wel, stap op in Utrecht en stoppen daarna in Eindhoven. Zit jij waarschijnlijk ook in Le Chamois d’Or.

@Snowfever ja klopt… hopen dat er dan voldoende sneeuw ligt… wordt dan leuke voorbereiding op de ‘echte’ wintersport in Maart :)

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

@Martin grappig heb er veel zin in. Waar ga je in maart naar toe? Ga zelf 3-10 mrt naar Zillertal Arena. Misschien in april nog een weekendje met sunweb, als de prijs goed is.

@Snowfever in Maart ga ik naar Sölden, alweer voor het 3e jaar… Ik dacht de week van 18 Maart, maar kan er paar dagen naast zitten.

Hiervoor 5 jaar in Mayrhofen gezeten, dus ook Zillertal Arena… In welke plaats zit jij in Zillertal arena?

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

Heren, kunnen we on-topic blijven? Het gaat hier over Val Thorens…

Volg mij op Twitter @SkieurVT

Ja de PM is hier ook al uitgevonden :)

Plaats een reactie