Info Ski Arlberg updaten!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Arlberg

Oproep aan wintersporters.nl: graag de gebiedsinfo van Ski Arlberg updaten. (Ivm uitbreiding met Warth vanaf komende winter 340 km piste)

340km lijkt mij wat onwaarschijnlijk! Warth-Schrocken heeft zelf om en nabij de 40km. Waar haal je die overige 300km vandaan?

When life gets too complicated.... SKI

Ski Arlberg had 275 km. Warth-S. 65 km.
Maakt 340 km.
http://www.auenfeldjet.at

Pakken we op, bedankt voor het melden.

Click. Click. Peace

Opmerking: is niet aaneengesloten

Dat niet maar de bus is wel goed te doen van stuben naar lech in een kwartiertje is wel te doen.

Inderdaad niet verbonden. Godzijdank zou ik zeggen. (Blijft de massa van St.Anton grotendeels aan de eigen kant ;-))

(Helaas zijn er serieuze plannen voor een verbinding tussen Stuben en Zurs)

En in het kader van het “nieuwe meten” blijft die 300+ bestaan? … betwijfelbaar, zeker als je op het einde van het volgende topic wat vergelijkingen ziet komen:
http://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=461…

@Lars
Dat artikel schrijf " lobend werden u.a. Kitzbühel, Vier-Berge Schaukel um Schladming, Arlberg, Sallbach-Hinterglemm erwähnt, die ehrliche Angaben machen."

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

Oostenrijkse bieden komen sowieso heel gunstig uit de test.
Zeer slecht: 4V 3V en Portes du S.
Laten dat nou al jaren de grootste schreeuwers zijn…
De Franse slag…

Arlberg rules!

Euh, nu is het toch al bijna oktober en hebben jullie nog niets aangepast…Begint een beetje dubieus te worden.

Oostenrijkse bieden komen sowieso heel gunstig uit de test.
Zeer slecht: 4V 3V en Portes du S.
Laten dat nou al jaren de grootste schreeuwers zijn…
De Franse slag…

Arlberg rules!

Gast617 op 12 sep. 2013 12:46

Sinds wanneer is Quatre Vallées Frans? Ik dacht toch dat het in Zwitserland lag…

En was procentueel niet een of andere Oostenrijks gletsjergebied de grootste leugenaar? In absolute cijfers winnen dan altijd L3V en Portes du Soleil, aangezien 10% daar al meteen heel wat pistekilometers vertegenwoordigt.

Niet alle Fransen (of Franse gebieden) zijn leugenaars. Een beetje nuance is wel op zijn plaats. Daar ging het nou toch net om in al die pistekilometerverhalen? Dan moeten we dat zelf ook doen.

Wat is er niet Frans aan quatre en vallees?

De nationaliteit van het gebied, en dus de regelgeving, prijs (!)… Dat soort dingen.

In dat skigebied heerst toch in meerdere opzichten de Franse slag, en niet de Zwitserse degelijkheid. (ik ken het gebied goed)

Ik heb dit al een keer gemeld… alleen toen werd mijn post niet beantwoord -.-

Gang is alles

Ski Arlberg is aangepast.

Click. Click. Peace

@Rogier

Ik denk dat je bij het laatste stukje vergeten bent de 260 te veranderen, niet om vervelend te doen maar juist om verwarring te voorkomen.

Off-piste paradijs
Meer in het algemeen is Ski Arlberg een waar off-piste paradijs: bovenop de 260 km pistes zijn er maar liefst 180 kilometer aan ongeprepareerde grotendeels wel gemarkeerde offpiste-routes.

Nog iets: Bij minpunten staat: veel vlakke stukken of vals plat: niet ideaal voor boarders, maar in het overzicht staat bij ‘‘veel vlakken stukken: nee.’’

Gang is alles

er klopt nog steeds veel niet;
zo klimt het gebied ook nog niet omhoog in de zoeklijst van oostenrijkse gebieden met meeste kilometers piste

Flirsch staat wel in de lijst van Arlberg dorpen, Warth en Schrocken niet, dat is niet logisch.

wat kan je je er druk om maken he…

dat niet, wel dat wintersporters.nl 3 weken geleden al zei dat ze het zouden aanpassen…

@Gast453 Het gaat er niet om waar je je druk om kunt maken, het gaat erom dat de informatie gewoon correct is.

Gang is alles

U kunt allen weer rustig ademhalen, de informatie is overal weer up to date.

MAND!

U kunt allen weer rustig ademhalen, de informatie is overal weer up to date.

Yo-han op 1 okt. 2013 16:57

Ik wil niet vervelend doen (eigenlijk wel), maar Pettneu am Arlberg kan ook bij de dorpen van SkiArlberg staan. Veel accommodatie daar. Ook omdat het eigen skigebiedje gesloten is.

Sorry Yohan, denk dat ik toch nog moet gaan hyperventileren. Want er klopt nog steeds veel niet. (Warth is bijv. nog steeds ergens een "skigebied in de buurt"
Tip: loop even zelf de hele geschreven tekst grondig door…wel even opschieten, jullie doelgroep is nu bezig te boeken voor het komende seizoen…

U kunt vanaf heden in een nieuw topic al uw suggesties voor aanpassingen kwijt voor skigebied/dorp teksten en gegevens.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/121184

MAND!

Plaats een reactie