Wat is goed betaalbaar hotel in Serfaus / Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Oei dan ski je inderdaad niet meer! Succes er mee

Ik ben al heeeel lang op zoek naar een goed betaalbaar hotel/pension/appartement in skigebied Serfaus -Fiss-Ladis om met onze 2 kinderen 4 en 6 heen te gaan. Het moet dus betaalbaar zijn en dichtbij lift / ski school etc. Wie kan mij eindelijk helpen met goed advies!?

Gast123 op 10 jan. 2013 09:41

Ik ben al heeeel lang op zoek naar een goed betaalbaar hotel/pension/appartement in skigebied Serfaus -Fiss-Ladis om met onze 2 kinderen 4 en 6 heen te gaan. Het moet dus betaalbaar zijn en dichtbij lift / ski school etc. Wie kan mij eindelijk helpen met goed advies!?

Gast123 op 10 jan. 2013 09:41

Fendels, ligt in de buurt van Serfaus-Fiss-Ladis, vele malen kleiner dus ook goedkoper! Als je met de auto gaat kun je altijd een dagje naar het grotere skigebied gaan!
Ook kun je in 1 van de omringende dorpen gaan zitten zoals bijvoorbeeld Fliess, dan zit je voor 350euro voor een week gebakken, je moet alleen 's ochtends naar de piste rijden… tis maar wat je er voor over hebt :)

Afgelopen 2 jaar zaten wij in Hotel Röck in Fiss wij vonden dit een betaalbaar en goed hotel.

Ik heb net een week in haus Schonjogl gezeten. Eenvoudige kamers, maar je mist helemaal niks. Hele prettige sfeer. Lekker bed en heerlijk dekbed. Rustig uitpuffen in de stube, beetje rondkletsen met de andere gasten en met de leuke gastvrije NL-beheerder: Frenk Degen. Probeer 'm overigens op de ski niet bij te houden, vrij zinloos (:-)).
HP (ontbijttafel is 's ochtend gedekt, avondeten 2 min verderop in restaurant Weissen Lamm) ca. 450/week pp. Ligt op 5 minuten lopen van de piste. Boek via Chatel.
Skiuitrusting laat je achter bij de lift. Bij Intersport aldaar hele mooie verwarmde lockerruimte. Nagelnieuw, kost voor 2 pp 23 euro voor hele week.

Gertjan

Probeer Apart Maria Theresia eens. Appartement voor 3 personen, 600 euro per week voor 3 personen.

Plaats een reactie