welke ski school Ellmau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ellmau

Voor onze dochter van 8 zoeken we een goede ski school in Ellmau waar nederlands gesproken wordt en waar nederlandse kinderen zitten, wie heeft tips?

Heb zelf altijd les gehad bij de 1e Ellmauer Skischule van Friedl Fuchs, altijd perfect!
M’n nichtje heeft altijd les gehad bij skischool TOP! aan de andere kant van het dorp, ook prima verhalen van gehoord…

De andere scholen hebben daarentegen wat minder positieve feedback in het dorp…

Zou daarom een van de twee bovenstaande kiezen!

Hi Pipi,

Mijn kinderen gaan al jaren naar TOP. Veel Nederlandse kinderen en ook redelijk wat nederlandse leraren. Mijn dochter geeft vaak aan langer op les te willen vanwege de nederlandse kinderen in de klasjes.

Ikzelf heb ook mede voor TOP gekozen vanwege de ligging t.o.v. ons appartement. We slapen op nog geen 5 min. afstand van de ski weide waar TOP 's ochtends begint. Ik vind het teveel werk en moeite om met 2 kinderen met ski’s en schoenen naar de andere kant van het dorp te moeten.

Over de andere skischolen kan ik niet oordelen, geen ervaring mee.

Ik ga volgende week weer, wellicht tot dan.

Succes!

Dank jullie wel, daar kan ik wat mee!
Eens kijken waar ons appartement precies ligt en nee, wij moeten nog twee weken wachten!

Top-skishule!

Skischule Ellmau Hartkaiser; daar werken ook veel Nederlandse ski- en snowboardleraren/leraressen

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Plaats een reactie