Nieuwe lift Ortisei

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Ik heb ergens berichten gelezen over een nieuwe lift in/vanuit Ortisei in Val Gardena. Ik kan het alleen nergens meer terugvinden. Heeft iemand een idee waarover ik het heb en liefst meer informatie? Alvast bedankt.

Ik denk dat je de Standseilbahn Rescieva-Raschötz bedoelt. Deze is in 2010 in de plaats gekomen van de hele oude 1 persoons stoeltjeslift. Als je op het kaartje kijkt is het de lift rechtsonder.

null

Ik heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt omdat hij nogal in een uithoek ligt. Is volgens mij alleen maar interessant als je accommodatie daar in de buurt is.

Foutje: Rescieva moet Rasciesa zijn!

een nieuwe lift in ortisei weet ik niets
wel een nieuwe gondel dantercepies in wolkenstein zelf
kijk maar eens
http://www.dantercepies.it/

Dantecepies: Nel corso del 2013 oftewel, in de loop van 2013 wordt de bestaande eitjeslift gemoderniseerd. Ik dacht al, heb ik zitten slapen toen ik daar twee weken geleden naar boven ging ;-)

De Rasciesa funicolare bij Ortisei wordt hoofdzakelijk gebruikt voor degenen die met de slee terug willen. Hij ligt inderdaad in een uithoek, ik kom hier al jaren maar heb ook de oude lift nog nooit gebruikt.

die nieuwe dantercepies is hard nodig wand vooral op zonnige dagen als mensen de sella ronda gaan doen sta je daar muurvast

Plaats een reactie