Genoeg sneeuw voor skien bij Pasen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

onderwerp zegt geneog. Volgens weer is er best veel, voor winterbergs doen. Het gaat over een beginner, dus uitdaging is daar dan genoeg.

Wat vinden de forum leden?

@HeidiInTheAlps lees even de laatste berichten in dit topic:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/165066

Het zou, volgens de huidige vooruitzichten, dus mogelijk moeten zijn om dat weekend (5/6 april) te skiën. Maar dit kan nog wijzigen. Hou dus vooral bovenstaand topic goed in de gaten!

If you snooze, you loose!

Vanaf komend weekend dag en nacht boven nul, dan gaat het wel rap achteruit met de kwaliteit, maar pasen is pas over een maand en dan kan het ook alweer gesneeuwd hebben. Het weer in de gaten houden tzt…

Not all who wander are lost

De Skiliftkarussell probeert de liften tot en met 12 april open te houden. Als we nu 3 weken dag en nacht zware dooi en eventueel regen krijgen, dan gaat dat niet of slechts beperkt lukken. Als het 's nachts rond het vriespunt blijft en meest droog, dan kunnen we nog wel een paar weken vooruit. De opening tot dan is de intentie, maar geenszins te garanderen.

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Dus, ik ga toch effe afwachten voordat ik ga wat boeken. En als ik te nervous ben, dan ga ik toch naar de alpen toe…maar niet zo ver weg voor de 3 dagen lijkt mij super relaxed. Mijn dochters hou van een snowpark, dus ze kunnen zichzelf toch vermaken.

Ik lees ook dat condities in Winterberg zijn toch beter dan Willingen, klopt dat?

Plaats een reactie