app

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Ik volg nu al een tijdje de ontwikkelingen in Winterberg, via internet, webcams en natuurlijk de app van wintersporters.nl. Volgende week ff een dagje heen en weer voor een lekker skidagje.

Maar op de app staat voortdurend dat er maar 6 kilometers piste (=35%) open zijn, terwijl bij sneeuwhoogte.nl 24 van de 25 pistes open zijn.

Nu heb ik geen zin om zinloos heen te rijden voor slechts 6 km, maar wie heeft er gelijk qua aantal open pistes? Sneeuwhoogte of wintersporters?

De sneeuwhoogte-app is erg mooi maar klopt qua informatie over het skigebied echt totaal niet. Ik zou daar dus niet vanuit gaan.

Gewoon even kijken op de site van het skigebied zelf, die klopt wel.

Hier staat de correcte informatie:
http://www.skiliftkarussell.de/

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

@henkie #@camille

Het appje is qua functionaliteit fijn om mee te werken. Jammer dat ze hem niet bijwerken. Thanks voor de reacties.

100% up-to-date informatie is helaas bijna niet te realiseren, zeker niet voor partijen zoals wintersporters.nl en soortgelijken welke de informatie via-via-via-via-via moet inkopen.

Zelfs binnen wintersportgebieden is de informatie vrijwel nooit optimaal; ook de hightech-informatiesystemen lopen in de praktijk achter op de werkelijke situatie. Het is helaas niet anders.

I even pee standing sideways...

Wat me opvalt is dat ik de laatste dagen geen notificaties meer ontvang en de sneeuwhoogte niet is bijgewerkt. En dat terwijl het al een aantal dagen volle bak aan het sneeuwen is in het Zillertal.

Zonde, het is namelijk zo’n fijne app!

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Plaats een reactie