BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
welke skischool Skiliftkarussell Winterberg

welke skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

• cynthiaB 7-01-20 14:10
    cynthiaB 7 januari 2020 · 14:10
    Hallo, wij gaan in de krokusvakantie naar Centerparcs Hochsauerland. We zouden graag onze oudste kinderen (6 jaar en 8 jaar) telkens een halve dag willen laten skiën. Ik vind verschillende skischolen in Winterberg. Kan iemand mij een goede aanraden? Graag waar ze wat nederlands kunnen, waar de skischool niet te ver stappen van een parking is en waar het mogelijk is een voor- of namiddag te skiën (bv van 10u tot 12u ofzo) (niet combinatie vm + nm, want we hebben nog twee kleintjes van 1 jaar en willen hiermee nog kunnen gaan zwemmen enzo). Iemand een idee of ze van groep kunnen veranderen indien je ze bv inschrijft bij beginners maar het te gemakkelijk is (of omgekeerd). De jongste kan wat stoppen en beetje draaien, de oudste is er al beter mee weg. Ze hebben dus wel al geskied, dus echt beginner zijn ze niet, maar gevorderd vind ik ze nu ook weer niet, toch zeker de jongste niet... Is het sowieso mogelijk om te skiën (dmv sneeuwkanonnen) of kan het gebeuren dat er niet geskied kan worden? Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt voor de info!

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.