wat kost winterbergen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

wat kost 1 dagje heen en weer winterbergen

hallo, ik heb een vraag, ik vroeg me af hoe duur het zou kosten een dagje winterberg met huren van het snowboard+schoenen en vervoer en de pas?
m.v.g

Hoi,

Wat is dit voor waardeloze vraag?
stel is wat specifieker niemand heeft hier toch iets aan zo?
Je moet skies,dakkoffer hebben of (skiluik in auto) en skischoenen plus materiaal dus heel duur allemaal.

Weet iemand een goed hotel vlak bij de piste.

Alvast bedankt,

  • Skipas iets meer dan 20 Euro voor een volwassenen (verschilt per gebied) (http://www.skiliftkarussell.de/Preise)
  • huur skis zie je op de route voor 10 Euro voor een dag (dichtbij of aan de piste hoostwaarschijnlijk duurder)

Voor meer info:
http://www.winterberg.de/tourismus/de/aktiv-und-entspannen/w…

Ricardo brengt het wat bot, maar de info die gegevens wordt bij de vraag is inderdaad nihil. Hoe wil je reizen, mbt vervoerkosten, wat wil je gaan doen en dergelijke?

Leuk Hotel aan de piste gelegen is den Brabander.s’avonds leuk vertier.

Haha, Jullie geven in 2010 ook nog antwoord op een vraag uit 2008!!

Hoi ik wil een dagje winterberg, mét man en 2 kinderen 16 en, 18 skiën sneeuwboard , of rodelen, wij zijn er nog nooit geweest. Hoe gaat het in zijn werk en wat kost het, we gaan met eigen vervoer. En hebben ook geen uitrusting.

Aanmaken van je eigen topic is handiger dan oude meuk terughalen. Verder is google je vriend of de vele winterberg topics op dit forum.
http://www.winterberg.nl/wintersport-winterberg

Dit is weer eens een vraagje in de categorie afhaalchinees, en de datum van de vraag heeft geen invloed…
U vraagt wij draaien…;)

Met 800 euro kom je een heel end…

@harma
stuur maar een mailtje met je precieze vragen naar contact@appartementvictoria.nl dan beantwoord ik je vragen graag. Want 800 euro is wel erg overdreven voor 1 of 2 daagjes winterberg.

Afgezien de reactie van saskia zijn de andere reacties zeer beperkt, beetje jammer van het niveau hier…

Afgezien de reactie van saskia zijn de andere reacties zeer beperkt, beetje jammer van het niveau hier…

Derk op 6 feb. 2012 17:16

In de vraag zit vaak het antwoord al besloten,
Kortom beperkte vraag beperkt antwoord
Je kunt ook zeggen ipv beperkt; te algemeen

@Derk, domme vragen verdienen een dom antwoord…

P.s. winterbergen kost overigens niet veel, winterBERG daarintegen moet je kunnen redden met +/- 200 pp all inclusive

Hoi ik wil een dagje winterberg, mét man en 2 kinderen 16 en, 18 skiën sneeuwboard , of rodelen, wij zijn er nog nooit geweest. Hoe gaat het in zijn werk en wat kost het, we gaan met eigen vervoer. En hebben ook geen uitrusting.

harma op 5 feb. 2012 13:19

Ligt er overigens ook aan voor hoeveel man je moet betalen. Afgelopenzaterdag was ik het volgende kwijt:

  • Skipas was €24,- euro (site stond €26,- ?)
  • Eten ( Schnitzel + friet + 0,5 bier): € 11,-
  • Nog een keer wat drinken ( koffie + biertje): € 4,50
  • Benzine voor retour vanaf Eindhoven: € 20,- (eigenlijk € 40,- , maar waren met 2 man)

Dagje winterberg was voor mij dus € 59,50

Ligt er overigens ook aan voor hoeveel man je moet betalen. Afgelopenzaterdag was ik het volgende kwijt:

  • Skipas was €24,- euro (site stond €26,- ?)
  • Eten ( Schnitzel + friet + 0,5 bier): € 11,-
  • Nog een keer wat drinken ( koffie + biertje): € 4,50
  • Benzine voor retour vanaf Eindhoven: € 20,- (eigenlijk € 40,- , maar waren met 2 man)

Dagje winterberg was voor mij dus € 59,50

Rene Sebastian op 7 feb. 2012 11:45

Maar voor degenen die nog nooit geweest zijn komt daar minstens nog bij, indien men geen eigen skispullen heeft:
Huur skischoenen
Huur ski’s
En dan er vanuitgaand dat iedereen in nederland reeds skiles gehad heeft, anders komt dat er ook nog eens bij,

Dit zijn dus allemaal zaken die in de vraagstelling al meegenomen moeten worden, wil er een bruikbaar antwoord uit komen…

Skiverhuur zou denk ik ongeveer 25 euro kosten als het niet minder is… En de prijsschating van Rene is een goede maatstaaf

Bedankt, voor julie,s reacties

skiverhuur: 15 euro pp
skipas: 24 euro pp
brandstof 20 euro pp
totaal 59 euro pp

Eten en drinken kun je bijvoorbeeld zelf meenemen en dan ga ik er vanuit dat je ook geen skiles nodig hebt. Tel anders de volgende prijzen er nog bij op:

1x Eten: 12 euro pp
1x drinken: 4,50 pp
Skiles: 40 euro pp

Don`t eat yellow snow

Je kunt skies aan de pistes huren in het skigebied van Winterberg. De prijs is rond de 22,50-25 euro per dag voor skies, schoenen en stokken. Maar als je om je heen kijkt in de dorpjes erom heen zul je her en der ook verhuurbedrijven opmerken waar je soms voor 15 euro al klaar bent.

Wil je in de buurt van WInterberg overnachten dan kun je kamers in pensions/hotels vinden vanaf ong. 30 euro p/p/p/n (incl. ontbijt). Het eten op de pistes is niet duur zeker niet in vergelijking tot de alpenlanden.

Veel plezier in het Sauerland!

Hoe is de apres ski in Winterberg en zijn erveel restaurantjes aan de piste?GRTN

Winterberg kost vooral veel ergenis. Veel teveel mensen, lange wachttijden, spaar liever door voor een echte wintersportreis.

dag allemaal,

De winter is in aantocht. Ze zijn in winterberg volop aan het werk zo ook met hun website.
Vandaag hebben ze de nieuwe prijzen voor het aankomende seizoen online gezet.
Voor een dag kaart betaal je dit seizoen €29 dat is €3 meer dan vorig seizoen.
Een kleine prijs stijging maar dat mag ook wel als je ziet wat ze allemaal aan het bouwen zijn dit jaar. Hier de link voor alle prijzen.

http://www.skiliftkarussell.de/tickets/preise.html

gr roel

29euro… ze zijn helemaal gek geworden…

en de 2e dag kost 16 euro. Voor 35 pistes en 11 stoeltjes- 10 sleep- en 2 lopende b andliften lijkt me dat niet overdreven duur

€ 29,00 voor een hele dag vertier kun je weinig van zeggen. Ga eens naar de Efteling, ben je wel meer kwijt… :p

€ 29,00 voor een hele dag vertier kun je weinig van zeggen. Ga eens naar de Efteling, ben je wel meer kwijt… :p

Harm op 16 sep. 2012 22:44

Maar verder klopt de vergelijking Efteling-Winterberg ook helemaal. Net zolang in de rij voor een even lange (of niet) sensatie :)

Ik ben benieuwd of het met de nieuwe liften nog steeds zo aansluiten in de rijen wordt.
Ik denk dat als de bremberg-kappe piste genoeg bekend wordt en je van de nieuwe surenbergpiste naar de bremberg sleeplift kunt skieën de drukte goed te omzeilen valt.

Don`t eat yellow snow

Plaats een reactie