Gecombineerde skiles voor kind(5) en opa(62)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Ik ga binnenkort met mijn kinderen en mijn vader een weekend skien in Winterberg. Mijn vader(62) en mijn zoon(5) hebben allebei nog geen ski ervaring en ik wil ze samen laten lessen in Winterberg. Weten jullie of het mogelijk is om skiles te krijgen voor deze combinatie?

Dat kan alleen via prive-les. Let er wel op dat het krijgen van een prive-leraar erg lastig is in de caranavalsperiode (de komende 3 weekenden), vaak is er of geen, of alleen laat in de middag plaats. In maart is het in de regel geen probleem.

Harry (Winterberg)

Ja het kan via prive les zoals Harry zegd. Maar het lijkt me een erg slecht idee. Je zoontje is jong en moet nog spelende wijs leren terwijl opa het motorisch minder snel zal oppakken. Twee compleet verschillende problemen.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

maar aan de andere kant hoe cool om met je opa samen te leren skieeen. Ik heb nooit geskied met mijn grootouders maar wel met en tegen ze getennist. Hele goede herinneringen aan :D

Let it snow, let snow, let it snow!

Opa is wel heel sportief, fit en leert snel…
Ze kunnen idd ook apart les krijgen, maar ik vind het juist ontzettend leuk als ze het samen kunnen doen…

Een goede leraar kan ook aan beide lesgeven al zal opa wellicht wat speelser leren skieeen dan zonder zijn kleinzoon van 5 erbij.
Maar ik zou het vooral aan je vader overlaten. Jij kan het heel leuk vinden, maar hij heeft les. Al denk ik dat jou vader het vast heel leuk vind om samen met zijn kleinzoon op les te gaan.

Veel plezier in ieder geval :)

Let it snow, let snow, let it snow!

Plaats een reactie