Welke apres ski bar Ischgl?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

@Dennis Persoonlijk denk ik dat een Nederlander dat verschil niet proeft tussen een slecht getapte Oostenrijkse pint en een Heineken. 😂😇 (Graptje hé) Alhoewel!

Ribse op 7 jan 2018 10:02

off topic maar nog een leuke anekdote in verband hiermee:

Op mijn vrijgezelleweekend in Amsterdam waren we aan een kade aan het wachten op een boot voor een privérondvaart, daar was een bar waar ik voor ons gezelschap (7 man) 7 pinten bestelde. Weet niet meer welk merk (geen bekend zoals Heineken, Amstel,… in elk geval, het werd getapt in een lang smal glas) maar bij de eerste slok wisten we zowat allemaal, dit is niet te zuipen.

En je kent dat wel, tijdens een vrijgezelle dien je wat opdrachten uit te voeren, dus mijn vrienden hadden een opdrachtje klaar: ik diende die 7 pinten terug te brengen naar de barman met letterlijk de melding “dat deze brol niet te zuipen is”. Het antwoord van de barman: “tuurlijk, jullie zijn Belgen, begrijp ik helemaal hoor”. En ik kreeg, helemaal gratis, 7 Weissbier in de plaats :-)

@Dennis Persoonlijk denk ik dat een Nederlander dat verschil niet proeft tussen een slecht getapte Oostenrijkse pint en een Heineken. 😂😇 (Graptje hé) Alhoewel!

Ribse op 7 jan 2018 10:02

Volgens mij kijken de Duitsers een beetje op zowel de Belgen als de Hollanders neer qua biergebruik 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie