nieuwe skilift

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

Is er iemand die iets weet omtrent de bouwactiviteiten van de nieuwe gondellift, die vanuit het dorp naar Konigsleiten 2000 zou gaan?

Ja, dat was dus ook mijn vraag! Wij gaan begin maart, en jij?
Vrienden van ons gaan eerder, als ik dan antwoord heb zal ik het laten weten.

Die nieuwe lift van konigsleiten naar konigsleiten 2000 komt er verlopig nog niet, ze zijn het niet eens waar de lift moet beginnen op de huidige plaats of lager aan de overkant van de weg.

Wij vertrekken 6 maart naar Königsleiten. Volgens onze bronnen ter plaatse zullen we het idd nog moeten doen met de oude trage(?) lift. Er schijnt onenigheid te zijn over de bouw. Zonde hè voor zo’n verbinding?

Die nieuwe lift moet er nu gewoon heel snel komen, want dit kost Konigsleiten elk jaar toeristen. Die 2 pers. stoeltjeslift had 7 jaar geleden al naar het oud ijzer gemoeten. Echt zonde van het skigebied eigenlijk. Kom op gemeente en burgemeester neem eens een besluit!

Bij deze opnieuw mijn vraag: Weet iemand iets omtrent de stand van zaken m.b.t. de nieuwe lift?

De lift wordt in seizoen 2010/2011 geopend! Het dalstation van de dorfbahn komt op de huide plaats van de oude stoeltjesliften.

Plaats een reactie