Adventure night + diner

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Hallo, wie heeft er ervaring met het diner tijdens de Adventure night in Serfaus op woensdag ? Het lijkt ons leuk (en vooral warmer)om dit jaar op deze manier de show te bekijken.

Maar ik zie 2 mogelijkheden:

  1. VIP-card met VIP-ingang bij de gondel en op een VIP-terras uitzicht op de show. Het eten bestaat dan uit extravagante lekkernijen voor 78,- pp
  2. voor 40,- pp een dinerbuffet in het Lassida restaurant incl. de show bekijken

Ik neem aan dat beide opties in dat Lassida restaurant zijn ?!
Heeft iemand ervaring met 1 of beide opties ? Voor mijn zoon van 13 weet ik niet of extravagante lekkernijen nu zo aantrekkelijk zijn, maar als we het dinerbuffet kiezen, is het zicht op de show misschien minder ?

Ik hoor het graag !

Hoi Jacqueline,

wij gaan al jaren naar serfaus en eten dan bij Lassida voor de show. Dit is vanaf het middelstation, waar de show gehouden wordt, nog 1 lift naar boven. In lassida is het heerlijk eten lopen veel kinderen, veel keuze(vlees, vis, pizza, patat etc), knetterende haardvuren etc. Na het eten neem je de gondel weer teruig naar het middenstation om naar de show te kijken. Als je iets eerder naar beneden gaat kan je nog een goed plekje uitzoeken, en dan is de show ook prima te zien!
Volgens mij is de eerste optie in het restaurant van het middenstation, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Je hebt 3 mogelijkheden
1e VIP dat is in het lounch gedeelte
2e Lassida is dus nog met 2deel Komperdell omhoog en voor de show naar beneden.
3e is in het Komperdell restaurant (buffet)

Vorig jaar met onze kids voor optie 3 gekozen.
Is ons goed bevallen,gewoon lekker eten,kids zien misschien hun leraar nog die aan de demo’s meedoen (die eten daar ook nl)
Verder na het eten lekker buiten staan en je hebt als je optijd bent plek genoeg.

Je kan ook nog in de Sportalm, ligt iets lager dan het tussenstation, Fonduen. Wel op tijd reserveren (geldt ook voor lassida)

Bedankt al voor de reacties. Als ik het goed begrijp is dat Lassida dus nog 1 lift verder. Dat is niet mijn bedoeling. Ik wil graag in het restaurant waar die show ook is…Komperdell begrijp ik (sorry, weet alle namen nog niet zo)

Dus dan heb ik optie 1: VIP in de lounge van Komperdell, dat is waarschijnlijk geen buffet maar dan krijgen we die extravagante lekkernijen (whatever that mey be) en waarschijnlijk het beste zicht op de show of optie 2: Ook in Komperdell in het restaurantgedeelte en dan in buffetvorm eten.

Anoniem…jij hebt voor die optie 2 gekozen, heb je dan van binnenuit het restaurant ook goed zicht op de show, of moet je dan echt naar buiten. Heb het namelijk vorig jaar zo vreselijk koud gehad dat ik jaloers keek naar die mensen die lekker binnen zaten te eten en te kijken.

Plaats een reactie