Bierprijzen!!!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Haha wat wordt ik vrolijk van €5,- voor een halve liter. Als ik soms in Rotterdam of Den Haag een halve liter bestel betaal ik 7-9 euro. Dit ligt natuurlijk wel aan het merk maar over het algemeen snap ik de hele commotie niet van de bierprijzen hier ;). Op de berg hebben ze de zelfde prijzen als in de randstad. Maar als je inderdaad gewend bent om ergens bier voor een eurootje te drinken of een halve liter voor €2,- ja dan is het een slok op de borrel.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

trekt een blik Amstel open Aaahhhhhh… :)

Minion of the boards

Goeie topics de laatste tijd op wintersporters… de prijs van bier, de tettenbars in Ischgl. Weer eens wat anders dan de optimale lengte voor rockerski’s of de forward-lean van de Tecnica Inferno.

@hansi: niemand verplicht je om dat soort topics te lezen

Goeie topics de laatste tijd op wintersporters… de prijs van bier, de tettenbars in Ischgl. Weer eens wat anders dan de optimale lengte voor rockerski’s of de forward-lean van de Tecnica Inferno.

Hansi op 2 dec. 2013 22:47

ben wel benieuwd naar de optimale lengte voor in de tettenbar.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Goeie topics de laatste tijd op wintersporters… de prijs van bier, de tettenbars in Ischgl. Weer eens wat anders dan de optimale lengte voor rockerski’s of de forward-lean van de Tecnica Inferno.

Hansi op 2 dec. 2013 22:47

ben wel benieuwd naar de optimale lengte voor in de tettenbar.

FrankW op 2 dec. 2013 23:19

En hoe zit het met de bierprijzen in de tettenbar?

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Bier: uit een vat natuurlijk !

Prijzen in Sölden zijn niet mals. @Niels. begon er spontaan van te beven. Reken op een 4 à 5 voor een halve liter.

.robin op 2 dec. 2013 22:18

Bah, bier

Goeie topics de laatste tijd op wintersporters… de prijs van bier, de tettenbars in Ischgl. Weer eens wat anders dan de optimale lengte voor rockerski’s of de forward-lean van de Tecnica Inferno.

Hansi op 2 dec. 2013 22:47

ben wel benieuwd naar de optimale lengte voor in de tettenbar.

FrankW op 2 dec. 2013 23:19

En hoe zit het met de bierprijzen in de tettenbar?

Lieven op 2 dec. 2013 23:20

Maar vooral vanaf hoe laat tot hoe laat is de Tettenbar open?!

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Goeie topics de laatste tijd op wintersporters… de prijs van bier, de tettenbars in Ischgl. Weer eens wat anders dan de optimale lengte voor rockerski’s of de forward-lean van de Tecnica Inferno.

Hansi op 2 dec. 2013 22:47

Dat de gemiddelde leeftijd tegenwoordig onder de 16 duikt zal er ook wel voor iets tussenzitten :p

@Niels ja en vanaf 1 april onder de 18! Menig tiener zal daarna gaan trillen van al dat alcohol afkicken.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Hahaha ik lig dubbel! Tip voor lowbudgetskiers: Schultenbrau, immer lauw!

Alles uit blik is niet te zuipen. Je proeft inderdaad alleen maar blik en… veel te veel koolzuur!
De prijs voor een pul bier in Sölden ligt inderdaad ergens tussen de 4 en 5 euro. Twee jaar terug 4,20 euro voor zover ik me kan herinneren.
@jesper Ja, dat gebeurt echt en het lijkt wel of die gasten helemaal gemarineerd zijn in het bier! Zo meurt het dan in de gondel!

joepiedepoepie op 2 dec. 2013 22:40

Hahaha wow dat is wel heel erg

Gang is alles

Haha wat wordt ik vrolijk van €5,- voor een halve liter. Als ik soms in Rotterdam of Den Haag een halve liter bestel betaal ik 7-9 euro. Dit ligt natuurlijk wel aan het merk maar over het algemeen snap ik de hele commotie niet van de bierprijzen hier ;). Op de berg hebben ze de zelfde prijzen als in de randstad. Maar als je inderdaad gewend bent om ergens bier voor een eurootje te drinken of een halve liter voor €2,- ja dan is het een slok op de borrel.

Thijs9 op 2 dec. 2013 22:44

Met 5€ de halve liter kan ik ook zeker leven! bij ons ( Limburg ) is het gemiddeld 3,80€ dus voor 1,20€ verschil… niet te klagen! :)

Kunnen ze snel bier drinken in Limburg?

Ik snap ook helemaal niet waar die prijzen vandaan komen van 4,5,7€. In de zomer ben ik in Spanje en daar betaal ik 1,00€ voor een fluitje en 1,50€ tot maximaal 2€ voor een halve liter. En dan krijg je er ook nog een tapasje bij.

Skiën. What else.

@JohnZillertal vind je het gek waarom ze daar nog in de recessie zitten. Ze verkopen dat bier nog geen eens voor een normale prijs :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

In Landgraaf (snowworld) 4.25€ 0.5L, lekker na een uurtje of 2-3 skien

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Ik heb nergens gezegd dat ik zat op de pistes ga… Ik ga op de eerste plaats nog altijd om te boarden…
Apres ski hoort er gewoon bij. Dus tis pinten pakken van 16u tot 21u en dan bed in om 's morgens weer als eerste aan de lift te staan!

herrbiermeister op 2 dec. 2013 16:44

hallo

ik ga al 8 jaar naar solden en de prijs van een normaal biertje ligt daar rond de 3 euro.
ik zou zeggen ga er gewoon heen . geniet drink en maak plezier . maar doe het wel verstandig . have fun

Nou da’s prima te doen @maurice4. Over 3 weken voor de eerste keer naar Solden, en schrok eigenlijk van de eerste mededelingen dat het er stervensduur zou zijn. Maar 3,- euro voor een biertje is vrij normaal.

En als blijkt dat het in de apres-skigelegenheden toch een stuk duurder blijkt te zijn dan drinken we of een beetje minder of we pakken ons verlies ;-)

Dat weet ik @Jacquelien haha . Hoop dat jullie het naar jullie zin krijgen en ben benieuwd of je het er toch nog eens op waagt. Heel veel plezier en succes en laat even weten hoe het bevallen is

Hahahaha @maurice4…dacht al dat jij het was, maar kon niet meer switchen om het na te kijken.
Nou…ik denk niet dat ik het ga proberen hoor. Maar mocht ik ineens een gekke bui hebben gekregen, dan laat ik het je weten !!!

Maarre…waar kan ik eigenlijk in Solden zelf het beste dat lekkere biertje van 3,- gaan nuttigen ??

Zitten overal vlakbij volgens mij. Mijn voorwerk zegt dat de Almrausch wel leuk is en vlak voor onze neus de Paraplubar voor Hotel Liebe Sonne. Maar zag vorige week ook leuke plaatjes van Kuckuck (ofzo) langskomen. Die Fire & Ice is volgens mij echt voor wat later en meer voor jongelui ??!!

@Jacquelien

dat ligt er aan wat jij leuk vind.
de kuckuck ligt bij de gondelbaan . Hier komt vrij gemengd publiek . Gezellig om de apres ski mee te beginnen haha. De schirmbar of zoals jij het noemt de paraplu bar vind ik persoonlijk niet zo gezellig. Wij kwamen altijd bij almrausch uit. Leuke muziek veel nederlanders. Dat vonden wij super.ook zijn we een keer gaan rodelen op gaislachalm en daar ligt een heel klein cafeetje de kuhstahl genaamd ( niet die aan de grote weg in solden) en daar spelen vaker 2 Italiaanse gitaristen. Ook erg gezellig. Fire and ice ben ik pas 2 keer geweest . Tegen de tijd dat het daar begint lag ik meestal al in bed haha. Tegenover almrausch zit mogul daar komen vaker nederlandse artiesten. Keuze genoeg

Heb zo het vermoeden dat Almrausch ook onze “stamkroeg” wordt. Al denk ik dat ik zelf bij zonnig weer overdag die Kuckuck wel ga bezoeken met m’n boek. Als de mannen dan beneden komen, kunnen we daar idd een beginnend drankje doen ;-)

Mogul had ik nog nergens gelezen, ga ik nog eens opzoeken. Zoals jij het aangeeft @maurice4 had ik zelf ook zo’n beetje ingeschat, Thanx !!

Graag gedaan . Geen probleem. Mocht je nog vragen hebben. … stel ze gerust

5 euro betaalt men vrijwel overal voor een halve liter en ook voor de vliegende herten en weet ik veel wat andere shots.
‘de tettenbars in Ischgl’ -> over wat heeft men het hier? Het zijn gewoon go-go-girls die wat staan te dansen op de toog, met kleren aan wel te verstaan. Ok, ze zijn iets schaarser gekleed, maar ze lopen of dansen niet met hun borsten bloot. Enkel in de coyote ugly lopen ze met blote borsten rond, maar daar ben ik ooit 1 keer geweest in de 3 jaar dat ik nu naar Ischgl ga.

Plaats een reactie