Dutchweek val Thorens 30 april tot 5 mei

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Dutchweek Festival 2022
Is het waar, gaat het echt weer gebeuren? Kunnen we weer gaan aftellen? Ja, ja en nog eens ja… de leukste, tofste, dikste en meest fantastische week van het jaar gaat weer door: Dutchweek Festival 2022 in Val Thorens! Aangezien we twee jaar hebben geschitterd door afwezigheid, hebben we een hoop in te halen. Daarom gaan we er volgend jaar een extra dikke schep bovenop gooien in alles wat je maar kan bedenken. Zet in ieder geval 30 april t/m 5 mei in je agenda, want ook in het jaar 2022 zijn er weer 4 (!) locaties waar we ons mogen uitsloven: 360 bar, Le Monde, Malaysia en Jackie!

Dat we wat in te halen hebben is natuurlijk een understatement. Hunkeren naar de leukste week van het jaar in het prachtige skigebied van Val Thorens; wat hebben we dát en vooral jullie onwijs gemist! Daarom is het nu alvast tijd om te starten met de voorpret, want dat we het leven gaan vieren in die week is een feit 🙂 Meer dj’s, meer shotjes, dikker podium, meer confetti, ijsblokken en artiesten noem het maar op, wij zijn er klaar voor en hopelijk jullie ook!

Het Dutchweek Festival 2022 zal wederom de lead nemen in de organisatie voor de gehele week. We zullen flaneren, pronken, dansen, drinken en sjansen op 4 verschillende locaties in Val Thorens: nog breder, nog exclusiever, nog variabeler dan ooit tevoren! 360 bar is voor iedereen bekend met het feest op de piste 7 dagen lang en uiteraard gaan we ook in de Malaysia iedere nacht tot in de late uurtjes door. Le Monde zal het terras tot ongekende hoogte brengen met iedere dag een keihard feest en de intieme en gezellig setting van Jackie mag natuurlijk niet ontbreken, leuk!

Achter de schermen zijn we druk bezig met een waanzinnige line-up. Houd hiervoor onze socials de komende tijd in de gaten!

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 22 jan 2022 19:41

Oh oh, wat zie ik hier naar uit! Samen genieten van waar we zo blij van worden :)

Denk dat er veel gaan aftellen party show

Eindelijk kan het weer, ik heb er erg veel zin in! Weet iemand misschien of er een website/groep is voor carpoolen van/naar Val Thorens tijdens de Dutch Week? Bij voorbaat dank!

Het is een long shot maar ik neem op maandagmiddag 2 mei een taxi (vooralsnog alleen) van Genève Airport naar Val Thorens en ben ook nog op zoek naar een plekje voor de terugweg op 6 of 7 mei waar je me kunt droppen in Luxemburg 🙂

*bericht bewerkt door jesme op 24 feb 2022 17:43

Plaats een reactie