Seizoenseinde Val Thorens / Dutch week - Tips voor Reizen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hi!

Afgelopen vier maanden ben ik samen met m’n vriendin in Zuid Amerika geweest. M’n grootste hobby - skiën - toch wel erg gemist. Dus zou graag nog een weekje gaan skiën in Val Thorens tijdens de Dutchweek, ofwel de laatste week van het seizoen.

Wie heeft tips voor een goede busreis?

Of zijn er mensen die op zoek zijn naar een reisgenoot (32 jaar, goede skiër - en ik ga dan ook om te skiën - de rest is bijzaak)?

Groeten,
Remi

*bericht bewerkt door Remi op 19 apr 2023 22:07

Hi Remi,

Ik ben ook echt een skifanaat dus ik snap je helemaal! Ik heb dit jaar het geluk gehad al een aantal keer geweest te zijn, maar het kriebelt om het seizoen af te sluiten. Ik zat te denken aan 4-5 dagen skiën, met als eerste skidag koningsdag (mijn vrije dagen zijn hard gegaan door al die skivakanties😂). Ik heb zojuist al mijn skivrienden rond gevraagd voor deze last minute, maar men heeft geen tijd of geld meer, of gaat pas vanaf zaterdag.
Ik ben zelf ervaren skiër, 35 jaar en kom uit Breda. Ik ga echt voor het skiën en ben dus op tijd op de piste, maar aan het eind van de dag in het zonnetje afsluiten met een drankje is ook heerlijk. Wellicht dat het overeenkomt komt met jouw ideeën en kunnen we 1 of meerderen erbij vinden (heb eerder via het meet&greet forum een leuke groep ontmoet). Ik heb helaas geen tips voor een busreis maar sta dus open om een groepje te vormen op eigen vervoer. Stuur me maar een berichtje als je er verder over wilt schakelen.

Groeten Melissa

*bericht bewerkt door Meliski op 19 apr 2023 23:45

Plaats een reactie