restaurants en skihuur Flaine/ Grand massif

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Grand Massif

Hallo,
Ik volg al lange tijd jullie website, forum en alle leuke updates die hier te vinden zijn.

Nu vertrek ik over 2 weken naar Flaine en vroeg mij af of jullie misschien leuke bergrestaurants weten, die ook niet te duur zijn (we zijn ook maar studenten ;) )

Nu heb ik me ook al verdiept in de skihuur ter plaatse. Ik twijfel tussen Intersport en Skiset. Is er iemand die ervaringen heeft met 1/ beide winkels?
Het voordeel van Skiset vind ik dat je je eigen ski’s kan kiezen wanneer je vooraf reserveerd. Daarentegen is intersport goedkoper, maar is het maar afwachten wat voor materiaal je in jouw gekozen klasse krijgt.
Kortom, heeft er iemand goede ervaringen met 1 van deze winkels?

Groetjes :)

Tja… nu weet ik wel een restaurant in Flaine waar je heerlijk kan eten/kaasfondue/racletten/steengrillen enz. Ze hebben daar ook zo’n heerlijk broodje hamburger! Echt super lekker. Maar ik weet nu niet hoe hij heet. Ik zit daar volgende week en zal dan even de naam doorgeven aan je.

let's get this party started!!

Je hebt zelfs n hamburger tent waar je voor weinig een menu kunt eten…niet op de piste maar aan de boulevard. Monster burger heet die.

Wij hebben met @arno5 gehuurd in een van de shops en dat was n goeie.weet de naam natuurlijk niet maar daar zal arno vast op terugkomen. Die weet ook genoeg lekkere tentjes als local :-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

dat was volgens mij via de skiset @Jeroen6 ben daar 1 x geweest ivm een switch dag en moest ik er heen voor ski’s.is me toen goed bevallen.

@jefrem thanx! die bedoelde ik ja. waar we op de wisseldag waren. die namen wel echt de tijd voor je. En idd wat je van te voren reserveert wordt voor je apart gezet.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Oke, thanks.
Ja ik heb goede ervaringen met skiset, maar ze zijn ook iets duurder. vandaar dat ik benieuwd ben of Intersport dezelfde goede kwaliteit levert (maar wel tegen een iets lagere prijs).

Groetjes gast 953 :)

Als je voor een paar tientjes (da’s op een week niks) het materiaal kunt rijden wat je zelf graag wilt en uitgezocht heb…dan zou ik het wel weten.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Inderdaad de Skiset; met de groeten aan Philippe en Adelaide :)
De Intersport is niet ok; goedkoop is meestal niet beter!
Goedkoop en lekker (veel) lunchen in Flaine? De Flying Dutchman
Een andere optie aan de andere kant van het gebied op Samoëns 1600 bij de aankomst van de rode eitjes; Mimi’s crêpes.

Wil je echt lekker en authentiek lunchen, check dan mijn 10 Grand Massif tips blogs…

Hoi,

Oke, Arno bedankt. Dan ga ik inderdaad gewoon voor Skiset. Neem aan dat jij als local wel weet wat goed/ minder goed is.
En Arno de 10 tips heb ik al gelezen ;) leuke dingen die er tussen staan en we ook zeker zullen gaan doen.

Allemaal bedankt :)

Plaats een reactie