Rodelen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Grand Massif

Kan iemand mij vertellen of er ook een rodelbaan in Het Grand Massif is want een avondje uit eten en daarna op het sleetje naar beneden is top dus als iemand een tip heeft lees ik het wel.

Check http://tinyurl.com/23bpg6c, luie donder!

@anoniem, ik kan geen begrip opbrengen voor de toon waarop jij reageert. Als je geen begrip voor de vraag kunt opbrengen, reageer dan gewoon niet.

Martijn, zet je humor 's ochtends eens aan, dan kom je al een stuk verder… niet alle emoties komen even goed aan via een toetsenbord, en om overal die emoticons achter te plaatsen is ook wat verwijfd, maar bij jou weegt alles wel héél zwaar!

Met één minuscule en zéér eenvoudige zoekopdracht had Dhr. Brands zijn antwoord al gehad, daar hoef je niet voor op een forum te hengelen. Zelf wat moeite doen is geen overbodige luxe, zoals je wel moet begrijpen. Aansturen daarop is niets mis mee, met of zonder ;) achter iedere zin!

@Anoniem Zonder "luie donder" had het natuurlijk al een stuk vriendelijker geklonken. En als mensen aangestuurd moeten worden op hun post gedrag doen wij dat wel, jullie kunnen dan gewoon over wintersport (daarvoor is dit forum bedoeld) discussiëren.

MAND!

Luie donder, wat is daar nou mis mee?!?! Komop, stel je toch niet zo aan! En een forum is niet puur om te discussiëren, het is een gecreëerde ‘community’ (zoals jullie het zelf ook noemen).

De samenkomst van individuen zorgt voor interactie, wisselwerking en meningsverschillen, waarbij aansturing op het zelfstandig informatie vergaren niet ondenkbaar is. En daar is niets mis mee, met of zonder het door jullie omstreden ‘luie donder’ erachter. Maar ik vind het prima, geen discussie verder, het gaat tenslotte om jullie. Verwijder maar wat je niet aanstaat…

Maak jullie niet zo druk ? Dacht je nou echt dat ik nog niet even op Google had gekeken maar ik stelde deze vraag om te kijken of er ook mensen zijn die een tip hebben of zelf daar al aan het rodelen zijn geweest. Vandaar dus anoniem bedankt voor de goeie tip en ik zal niet meer zo stom zijn. Sorry.

Plaats een reactie