Restaurants Serfaus

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Hallo,

Wij gaan over een paar dagen voor de 2e keer naar Serfaus. Het is ons daar vorig jaar prima bevallen, maar ik mis eigenlijk nog een leuk adresje voor een lekker restaurant. Zijn vorig jaar een keer bij een Mexicaan/Steakhouse geweest, een keer bij een soort Noedel/Wok restaurant en een keer in Hotel Tirolerhof waar het binnen echt ontzettend warm was dat je er gewoon misselijk van werd.

Wie kan ons helpen aan tips voor een leuk restaurant waar je gewoon een lekkere schnitzel of ander stuk vlees kunt bestellen. Graag niet een te moderne uitstraling, lekker gemoedelijk zeg maar.

Volgens mij kan je bij Hotel Astoria lekkere schnitzels eten.Is ook niet modern aangekleed.Eerder oudbollig.
Zit naast de ijsbaan.Prijzen weet ik niet meer goed

de bondarosa…heerlijk zit midden int dorp gemoedelijk vlees in alle soorten en gewichten en heel belangrijk betaalbaar!!! Eet ze…

wij gaan ook komende week naar fiss.zullen de aanbevelen is proberen

@Kitty: ik weet niet wat jij betaalbaar vind, maar ik vind de Bonderosa behoorlijk pittig geprijsd, zeker in vergelijking met andere restaurants in Serfaus. Is wel een heel mooi restaurant en het eten is goed.

Op de Berg zelf heb je de Sportalm, kan er gigantisch druk zijn maar zeker even het proberen waard in de middag!

He, bedankt voor de reacties al. Volgens mij was Bonderosa dat Mexicaans/Steakhouse waar we vorig jaar gegeten hadden. Eten was daar idd lekker, maar had meer het gevoel in Mexico te zitten dan in Oostenrijk, als je begrijpt wat ik bedoel. Mss moeten we idd gewoon eens kijken bij de hotels in onze buurt. Vaak kun je daar ook gewoon a la carte eten.

Andere tips blijven natuurlijk welkom, tot morgenavond kan ik ze lezen en dan vertrekken we !!!

Wij gaan ook morgen avond weg richting Serfaus voor de ca. 26e keer… en gaan ook altijd verschillend ergens eten soms pizza halen of donner kebab bij de afhaal…Gabriélle vlakbij de gondel of claudia iets meer naar het dorp toe…is allemaal best betaalbaar

Hahaha Rita…ons appartement zit recht tegenover de Donner afhaal…heerlijk ja en zo makkelijk.
Ik ga Gabrielle en Claudia zeker in de gaten houden en wellicht eens uitproberen.

Heb er sowieso superveel zin in. Jullie ook heel veel plezier enne…ik ben diegene bij de Donner afhaal ;-)

Hahaha Rita…ons appartement zit recht tegenover de Donner afhaal…heerlijk ja en zo makkelijk.
Ik ga Gabrielle en Claudia zeker in de gaten houden en wellicht eens uitproberen.

Heb er sowieso superveel zin in. Jullie ook heel veel plezier enne…ik ben diegene bij de Donner afhaal ;-)

Jacquelien op 17 feb. 2011 16:22

Welk appartement is dat bijde kebab zaak ??

Plaats een reactie