Kinderopvang

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

vraagje; Wij gaan met ons zoontje skieen dit jaar voor het eerst, hij is dan 16 maanden. Wij willen dan 1 dagje met z’n allen skieen en dan de kleine bij een kinderopvang brengen. heeft iemand daar ervaring mee in Val Thorans?
bedankt voor jullie reactie.

Ik heb er zelf geen ervaring mee (mijn kinderen waren groter toen ze voor het eerst meegingen). Maar er zijn voldoende mogelijkheden in Val Thorens voor kinderopvang.

Volg mij op Twitter @SkieurVT

klopt! Naast het roltapijt Castor & Pollux die je terugbrengt naar Val thorens zit een kinderopvang…

Ons dochtertje was 9 maanden oud toen ze voor het eerst naar de ESF (nursery Montana residence) kinderopvang ging. Jammergenoeg kreeg ze de 1e dag wat koorts. Na doktersbezoek werd vastgesteld dat het besmettelijk was (lichte ontsteking van de luchtwegen), daardoor kon ze voor de rest van de week niet terug naar de opvang. Ons geld wel teruggekregen.
Dit jaar was ze er terug, nu 6 dagen, volledig dag met middagmaal. Ze werd er zeer goed opgevangen, al is het natuurlijk niet altijd even gemakkelijk om ze achter te laten ;-)
Dit jaar gaan we richting Gerlos omdat ons dochterje nu teveel praat en de oppas in Val Thorens niet in het nederlands kan. 2013 zijn we terug in Val Thorens, dan kan ze beginnen skien bij de Piou Piou :-)

Plaats een reactie