Snowbarden vanuit Berwang , Lermoos of Ehrwald?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zugspitz Arena

Zijn Berwang Lermoos en Ehrwald geschikt als uitgangspunt om snowboarden te leren , goede school etc en is het gebied geschikt om voor het eerst op wintersport te gaan en hier te leren snowboarden?
Ik wil graag met een nacht pendelbus naar een gebied wat mooi is , niet te moeilijk en genoeg vertier heeft voor mijn zoon van 13.
Ik zoek dus geen apres ski in overvloed etc etc…
Volgens het zoeken kun je hier ook avondrodelen en is er in de buurt s avonds een skishow…

berwang is een gezellig familiedorp, met weinig apresski. Lermoos is groter (gebied) en heeft wel een beetje apresski. Ehrwald is het grootst omdat je de zugspitze er ook bij heb. In alle 3 de dorpen kan je rodelen en is er een skishow (lermoos en berwang weet ik dat zeker).

Let wel op: de Zugspitze zit niet bij een standaard skipas inbegrepen! Berwang ligt hoger dan Lermoos, Ehrwald en Biberwier. Om snowboarden te leren is Biberwier uitermate geschikt. Weinig tot geen après ski, wel in het Cube hotel. Avondrodelen in Ehrwald (1 of 2x per week, aanrader) en show in Lermoos (1x per week). Zit je in Biberwier dan kun je met de skibus of auto.

Piste riderrrrr

Deze vraag is toch al eens gesteld? Was jij dat niet ook? Het ging ook om een ouder en een kind, naar hetzelfde gebied.

Er zijn toen behoorlijk wat reacties op geweest. Check eens de zoek funktie van dit forum.

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Let op de skishow in berwang is hooguit 1x per week. en vorig jaar in de kerstvakantie 1x per 2 weken.

Plaats een reactie