beste locatie in Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Ben voor de week van 13/02 nog een skigebied aan het zoeken, en zou graag nogmaals naar het Skicircus gaan.

Ben er een achttal jaar geleden al geweest, toen in Saalbach, dus daar ken ik de locaties wel. Echter zijn we toen slechts 2x echt in het dorp van Hinterglemm geweest, maar ik herinner me er eigenlijk weinig van. (hebben toen vanaf de Goastall de taxi genomen, en ook 1x 's middags in Hinterglemm gegeten)

Wat is een goede locatie in Hinterglemm om op korte afstand van zowel een lift als het centrum met bars en resto’s te zitten? Is de locatie op de foto hieronder bv goed?

null

Daarnaast wacht ik steeds lang met boeken mbt het weer, maar ik vermoed dat midden februari er zelfs in het skicircus weinig risico is? (ik weet wel dat niemand een glazen bol heeft, maar goed)

De locatie op de foto is prima, vlakbij de Reiterkogelbahn (cabinelift) en de après-ski (o.a. Goaßstall en Tanzhimmel). Ik heb vorig jaar daar in de buurt gezeten (aan de Dorfstraße) en dit jaar weer :-)

Locatie is TOP! net als het hele skicircus overigens. En in Februari zit je daar zeker goed!

Goeie locatie! Reiterkogel is dichtbij en aan de andere kant de bergfriedlift, een sleper waarmee je met iets van 2x afdalen bij de zwolferkogel kan zijn. Oftewel geen skibus nodig en nooit ver lopen naar de liften. Februari is normaal gesproken overal wel genoeg sneeuw maar je weet het nooit zeker natuurlijk!

🏂

Zoals de andere zeggen: Locatie is prima!
Ook de hotels bij de Bergfriedlift is prima uitgangspunt.
Vanaf dit gedeelte van Hinterglemm hoef je idd niet ver te lopen om het hele skigebied rond te kunnen komen.
Vanaf Reiterkogel heb je gelik goede aansluiting, met Bergfried kun je bovenlangs via pad naar Westgipfel en Zwölferkogel.
Je zit dicht bij “de” aprèsski van Hinterglemm, bij de winkels, enz enz.

Plaats een reactie