Hinterglemm 2011, wie gaat er?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

als jij mijn vakantie betaald wil ik best komen kijken elke dag…

Van 5 tot 12 maart weer van de partij in het altijd gezellige HINTERGLEMM en natuurlijk elke dag een rondje TANZHIMMELLLLLLL

Is de Goasstall nog open ???

@Andreeeeej, tuurlijk, waarom niet?

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

@Dj XxL Draait Door, begrijp ik het goed dat de nieuwe VIP-bar tegenwoordig Swarzacher heet en er geen feest meer is zoals wij dat gewend waren??

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

@ Stijn: Tenks ! Tsja, ik wou het gewoon zeker weten ! Kom morgen aan en dan zou het een enorme domper geweest zijn. Maar je maakt me blij.

@Andreeeeej: http://www.goass.at/ kom je nog wat meer in de (feest)stemming :-)

De VIP-bar is zoals DjXxL aan aangeeft wat anders van opzet, ik zou zeggen: geniet er van!

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Danielle , met twee vriendinnen !!
Eerste drankjes gedurende …?!.. dagen zijn van ons !!
Wij , 3 maten, gaan dezelfde datum !!
Nog maar 1,5 dag !!
Eerst met vliegtuig naar Innsbruck en dan met helicopter!! naar Hinterglemm !!!

Wij gaan met 8 mensen naar Hinterglemm van 05/02/2011 tot en met 12/02/2011. Nog 1 dagje werken en dan 1 dagje thuis proberen uit te rusten voor vertrek.
Is het overigens echt 10.30 uur rijden??

Het enige nadeel (ook echt het enige !!) van Hinterglemm is inderdaad het feit dat je een behoorlijk stuk binnendoor moet rijden, en dat kost nu eenmaal tijd.
Dus probeer op de autobahn lekker door te rijden en de tijd nemen voor het laatste stuk ! Maar moet lukken hoor binnen 10 uur, heel veel plezier !!

Ben benieuwd… Druk waar het kan gewoon 't gas vol in :P
Ben ook erg benieuwd of we veel file zullen hebben.

Ilse, ga 's avonds weg en dan om beurten 's nachts rijden, komt 't helemaal goed !

Hoi allemaal, tip om je ski’s van tevoren te reserveren: doe dat met snowpackplus! kortingen, kinderen gratis als ouders huren en nog extra korting als je lid bent van de ANWB

http://www.snowpack-plus.com
www.snowpack-plus.com

Volgende week vrijdag vertrekken we naar Hinterglemm, de voorspelling zijn niet bepaald super te noemen. Wie kan me moed inpraten?! Hoorde dat Hinterglemm qua ligging relatief gunstig ligt bij hogere temperaturen zoals nu voorspelt, is dat een fabeltje of berust het op waarheid?

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Inderdaad, geen zorgen in Saalbach Hinterglemm hoor !
Er zijn vooral in Hinterglemm behoorlijk wat noordhellingen
en aan de zuidkant blijven (door kunstsneeuw)de dalafdalingen gewoon open. Zelfs in de krokus van 2008 met weinig sneeuw kwam de skischool uit Zell am See naar dit gebied omdat er in Hinterglemm nog gewoon geskied kon worden.

Ok! Dacht al zoiets gehoord te hebben, bedankt voor je reactie. We zullen wel zien, gezellig wordt het toch wel!

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Wij hebben geboekt wintersport 2012 naar
Hinterglemm !!! 11 t/m 18 feb.
Goaßstall wir komen daaran …

geboekt voor 2 januari!
heb er veel zin in!
ben er zelf nog nooit geweest dus ik ben benieuwd
maar ik heb wel al gehoord dat het met het wel goed komt met het uitgaan daar :)

Hinterglemm 3 week januarie

hey Ik en een aantal kameraden willen in januari naar Hinterglemm, nu zou ik alleen graag willen weten hoe de apres ski is in hinterglemm. Is dit te vergelijken met bijvoorbeeld gerlos of is het niet mooier ?

Als je de verhalen mag geloven noem je Hinterglemm en Apres ski in 1 zin !!! …

Al weer voor de 15 keer Saalbach in 2012.

One life. Live it.

hallo,
strx 2 januari naar hinterglemm
graag willen wij met een groep gaan nachtrodelen
heeft iemand dit al een keer daar gedaan?
ik heb op internet al kunnen vinden dat dit op 3 plaatsen daar kan: rodelbaan Reiterkogel 4 km – verlicht; rodelbaan Spielberghaus 4 km – verlicht; rodelbaan Maisalm 2 km - verlicht .
ik had alleen nog een paar vraagjes
kun je daar sleeen huren, en hoeveel kost dat?
misschien beetje blonde vraag maar hoe kom je boven aan de start van de rodelbanen?
hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen:)

Rodels € 5,00 met soms een borg. Bij de reiter ga je met de lift naar boven. Naar Spielberghaus kan je ook met een pistenbullygebracht worden, erg leuk !

Reiterkogel is de leukste. En lekker handig, gewoon in de lift als je beneden bent. Geen wachttijden. Bovenaan lekker kampvuur met schnapps en onderaan de Goasstall.

oke dankjewel voor de informatie!
tot hoelaat blijft die lift dan gaan?

waar is de sneeuw?!

@Mireille, zie hier voor alle informatie van het rodelen in Skicircus http://www.saalbach.com/de/winter/skicircus/aktivitaeten/akt…

Ik ga met 13 vrienden in de week van 10 tm 17 maart. Is er dan nog een beetje te skien in dit lager gelegen gebied?

Rodelen is leuk maar probeer ook eens het karten. Vorig jaar gedaan, super leuk glijden over sneeuw en ijs

wij willen met een groepje naar Saalbach/Hinterglemm, wij zijn 50plussers voornamelijk singles. Iemand zin om 23 dec. 2011 mee te gaan. Hotel/pension halfpension met bus of trein.
Groet, Elly

Plaats een reactie