Werken in de bergen, Wie wil?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Je houdt van de bergen en de sneeuw? Zin om de gemiste tijd van vorige winter in te halen? Heb je een passie voor skiën, snowboarden en alles wat met wintersport te maken heeft?! Opzoek naar een nieuwe uitdaging en ervaring opdoen in het buitenland?

Dan hebben wij de perfecte baan voor je! Voor onze skischool in Saalbach zoeken we nog medewerkers met een passie voor de bergen.

Wat ga je doen?

• Emails beantwoorden in Duits, Engels en Nederlands
• Skischoolboekingen verwerken
• Verkoop skimaterialen
• Instellen van ski en snowboard materiaal. ( verhuur)
• Onderhoud van ski en snowboard materiaal

Wat wij bieden
• Een Job in de bergen (01.12.2021 tot ca. 15.04.2022)
• Genoeg tijd om zelf te skiën of te snowboarden
• Vergoeding skipas
• Een goed loon (2100€)
• Een jong en gezellig team
• Onderkomen

Wat wij vragen:

• Minimaal mbo werk- en denkniveau;
• Zelfstanding werken
• Vrolijke omgang met gasten
• Passie voor wintersport
• Kennis van Duitse taal
Belangrijk, in Oostenrijk is het vanaf 15-11 wettelijk verplicht een corrona pas te hebben
Genezen, ingeent of middels een pcr test ( max 48h oud),

echte mannen lopen naar boven,

Helemaal niemand zin in een seizoen in de bergen ipv een weekje vakantie? :P

echte mannen lopen naar boven,

@BartPeters kan vertellen hoe gaaf een winter bij ons in de skischool is

echte mannen lopen naar boven,

Zin wel, tijd is wat anders. Komende week voor het eerst in anderhalf jaar weer eens de berg op ;)

Edwin van Riel

Hallo Martijn!
Een paar maanden werken in Oostenrijk klinkt mij geweldig in de oren! Niets mooiers dan witte bergen en vrolijke mensen!
Graag kom ik Uw team versterken!

Mvg,
Jeroen Geurts

Mocht je geprikt zijn met janssen, geen probleem, via ons kun je in december de boosterprik krijgen!

echte mannen lopen naar boven,

Zin en tijd! Hoe komen we in contact!?

@IrisK, je hebt een pb

echte mannen lopen naar boven,

de 17e gaan we open en de winter starten. nog steeds opzoek!!!

echte mannen lopen naar boven,

Hoe komt het dat er niemand lokaal is te vinden?

Seizoenswerk, heb in de winter meer mitarbeiter nodig dan in de zomer :) en einheimische zoeken meer naar een jahresstelle.

echte mannen lopen naar boven,

Hoi Martijn, een beetje laat.
Zijn jullie nog op zoek naar personeel? Ik heb een havo diploma, passie voor de bergen en redelijk wat snowboardkennis! En ik sta er zeker voor open om ook een hoop over skiën te leren!

Groetjes Stijn

Hoi Martijn, een beetje laat.
Zijn jullie nog op zoek naar personeel? Ik heb een havo diploma, passie voor de bergen en redelijk wat snowboardkennis! En ik sta er zeker voor open om ook een hoop over skiën te leren!

Groetjes Stijn

Stijn_van_der_Schee op 26 jan 2022 10:00

Hoi Stijn, Martijn is hier niet meer zo vaak, heb je bericht even aan hem doorgegeven voor je.

Edwin van Riel

Hi Martijn!

Ik ben er lekker vroeg bij, maar ik ben opzoek naar werk in een wintersport gebied in het prachtige Oostenrijk. Ik ben beschikbaar vanaf 1 november 2022 voor redelijk onbepaalde tijd. Ik dacht misschien kunnen wij met elkaar in contact komen!

Met vriendelijke Groet,
Emma

@martijnuiterwijk heb je nog iemand nodig?
Mijn zoon zou graag de komende maanden ver van zijn vader willen zijn en het liefst in een gebied waar sneeuw ligt ;-)

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Dag Martijn

Graag een plaatsje voor volgend seizoen. Of zelfs nu voor het einde van het seizoen, misschien hulp nodig.
Ben zelf een ervaren buitensporter.

Met vriendelijke groeten
Luk

Plaats een reactie