Vervoer van salzburg vliegveld naar Saalbach / Hinterglem

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Goedemiddag! Ik reis op 5 maart in mijn eentje met vliegtuig van Schiphol naar Salzburg airport (8.20 u aankomst in ochten) en moet uiteindelijk naar Hinterglemm. Is er iemand die een shuttlebus/taxi wilt delen?

Vriendelijke groet,

Gijs Leeksma

Hi Gijs, heb je inmiddels al iets geregeld?
Ik zou graag nog een weekje gaan skiën, ook in Hinterglemm maar moet nog eea uitzoeken om te kijken of het haalbaar is.
Wanneer vlieg je terug?

Ik ben op 5 maart eind van de middag op vliegveld Salzburg om mijn zwager op te halen. Dus als er nog iemand mee wil rijden tot Saalfelden (ik ga weer terug naar Maria Alm) dan kan dat.

Hi Gijs, heb je inmiddels al iets geregeld?
Ik zou graag nog een weekje gaan skiën, ook in Hinterglemm maar moet nog eea uitzoeken om te kijken of het haalbaar is.
Wanneer vlieg je terug?

NicAcqua op 27 feb 2023 19:26

Hi NicAcqua,
OP dit moment neem ik maar gewoon een taxi in mijn eentje. Nog niks geregeld dus verder. Ik vlieg woensdag 8 maart om 13.55 uur weer terug

Ik ga het helaas niet meer redden…
Gebrek aan accommodatie aldaar 😞

Rijden jullie vaker tussen Salzburg en Saalbach-Hinterglemm?
Heb een beetje stress over files van Saalbach naar Salzburg en missen vlucht. Ik laat de taxi nu drie uur van tevoren komen… (drie uur voor de incheck dus, dus niet drie uur voor vertrek vlucht). Dat moet zelfs op drukke dagen genoeg zijn toch?

Plaats een reactie